Komentáře
Přehled komentářů
Milá Alice,
je příjemné vědět, že i po 5 letech od vydávání Klíče mě očekávání pátku, kdy přibude tvá kapitolka, stále přivádí do té stejné nedočkavé nálady. Opět mi celý dlouhý týden poháněla jen myšlenka na pátek a napětí, co na nás ve Stopách asi chystáš. Těšila jsem se, jak malá, až se opět budu moci ponořit do těch nádherných slov a vět. Přišel pátek, klikla jsem na Stopy Šelmy a najednou to na mě dopadlo. Opravdu to chci číst? Co když mi Klíč po přečtení Stop už nikdy nebude připadat, jako dřív? A tak jsem začala jejich přečtení podvědomě oddalovat, měla jsem najednou spoustu jiných činností, které musím udělat (ne, že by to tak nebylo :D ) a Stopy jsem ze strachu, co děsivého Severuse a Harryho čeká, oddalovala. Jenže jsem samozřejmě dlouho odolávat nevydržela. Přečetla jsem úvod a to celé stačilo k tomu, abych byla znovu lapena v síti tvého psaní. Rozdělení na 3 sekvence bylo překvapením, a jak jsem po přečtení zjistila, příjemným překvapením :-D Z Tomovy sekvence jsem byla nadšená hned, máš pravdu, jeho příběhů je ve fanfiction světě napsáno hodně a nemálo jsem jich četla, ale věděla jsem, že tvůj Tom bude unikátní. Už v Princově příběhu v EK mě zaujal a stejně jako Harry jsem chápala, jak mu Severus a tolik dalších mohlo uvěřit.
Severusova sekvence, ach ano, ano, ano! vždyť kdo se zdravým rozumem by nechtěl víc našeho Severuse? Tvého Severuse? :-D
Harry bude asi emočně nejnáročnější, budu se vždy muset vybavit balíkem kapesníčků, jsem hrozná cíťa, když čtu tvá díla, nic jiného mě nikdy tak nedostane, ale jakmile čtu i po několikáté tvou tvorbu, vždy slzím. Ano, válka nemohla zanechat nikoho nedotčeného a ze všeho nejvíc Haryyho…i když to bolí, musím přijmout, že navždy Štěňátkem zůstat nemohl :-/
Po úvodu už jsem nedokázala odolávat ani vteřinu, vrhla jsem se na ten překrásný začátek a hladově hltala jejich štěstí a lásku, jakoby nemělo nikdy nic špatného přijít. Jakmile jsem se ale dostala k řádkům, kde měl Severus odejít, opustit bezpečí Domku, najednou jsem věděla, že teď, to bude TA chvíle, které se tak bojím. A zase jsem se na dlouhou chvíli zastavila ve čtení a tišila strach…asi i proto, jak moc a kolikrát jsi nás varovala, že stopy budou jiné, temnější. Ale vědomí šťastného konce navzdory všemu, hnalo mojí touhu dozvědět se pokračování, a tak jsem četla dál a dál. S kapesníkem v ruce, zatnutými zuby a slzami zamlženým viděním :-D Severusova smrt a Harryho žal mi lámaly srdce. Polibkem mozkomora? … ach ne, jen to ne. Draco byl úžasný, zřejmě ho ve Stopách budu mít ještě raději než v Klíči (jestli je to ještě vůbec možné).
Moc ti děkuji za úsměvné momentky…„Cumlal jsi někdy Severusův palec u nohy?“ mi opravdu rozjasnilo den :D
Též se mi moc líbí tvé rozložení zákonodárných sborů, likvidátoři a palatini jsou zajímaví, těším se na další momenty s nimi, stejně jako na Ianta a Amadora (o kterém vím z ochutnávek na facebooku).
Ano, Harryho sekvence mi dá asi nejvíc zabrat, ale o to víc ji budu milovat!
A jejda, při odeslání se mi objevila hláška: Obsah je příliš dlouhý, musím půlit :D
Re: :-)
(Alice, 1. 11. 2016 23:51)
Ahojky, má drahá Liso!!! <3
Přiznám se hned, když se objevila Klaris, říkala jsem si, zda i ty... A víš, z čeho mám nesmírnou, nesmírnou radost? Že jste vy dvě princezny stále spolu, stále blízké jedna druhé; je uklidňující, že i dobré věci přetrvávají :-) Už za tenhle pocit vám oběma děkuji <3
A zcela sobecky jsem ráda, že i ty, můj další vzácný Klíček, se stal Šelmičkou, s vámi dvěma je to... kompletnější :-) Moc tě vítám, Liso, děkuju, že tu jsi <3
A teď ke tvému komentáři :-)
Naprosto chápu potřebu oddalovat i obavy začít číst. I proto jsem se tolik snažila varovat, protože ano, pro koho Stopy nejsou vhodné, mohly by mu zničit nebo narušit "azyl" v Klíči a to by mě strašně mrzelo. Doufám, že takových mnoho nebude a každý sám včas posoudí, zda nezůstat jen s Klíčem :-)
Děkuji, že jsi už na počátku rozhodnutá dát Tomovi šanci! V Klíči jsem to v Princově příběhu trochu pootevřela, ale tam nebylo vhodné místo se tématu věnovat naplno (a myslím, že jsem ani nebyla připravená, chtělo to čas, informace, spoustu informací :-D), ve Stopách už prostor mám, takže se mu budu věnovat nejen v jeho linii, ale rozšířím to i ve fázi, kdy už je Voldemortem; hlavně vztah se Severusem a vzájemný vliv.
Díky <3 To je krásně řečeno, "kdo se zdravým rozumem by nechtěl víc našeho Severuse" :-D Ten názor plně sdílím! <3 :-D
Harry. Jeho sekvence bude asi nejtěžší, to ano, ale po překonání toho náročného startu už vás budu citově ždímat jen nárazově :-D A část štěňátka přeci slíbil Severusovi zachovat navždy ;-) Navíc bude mít u sebe Draca a ti dva jsou... no, takoví, jací jsou pohromadě :-D
Jsem ráda, že cumlání palce potěšilo ;-) Ah, mám ty dva spolu tolik ráda... :-D
A děkuji, že se ti líbí i mé nové zákonodárné útvary (v duchu je mám zhruba přirovnané k reálu jako: bystrozoři - policie, likvidátoři - FBI, palatini - CIA :-D) Těším se, až se vám Ianto konečně pořádně představí! Amador... tahle postava mi vyrostla pod rukama sama, do někoho, kdo mne fascinuje. Neplánovala jsem ho, nijak zvlášť. Stvořil se úplně sám. Mám ho hodně ráda, oslovil mě. Budu doufat, že i vás :-)
Re: Re: :-)
(Lisa a Klaris, 2. 11. 2016 0:35)
Alice,
děkujeme - jsi hrozně milá :) Ani nevíš, jak jsi nás právě potěšila. Vědomí, že ze stovek lidí, kteří ti určitě psali reakce, ze stovek přezdívek a jmen, kterým jsi odpovídala, jsi si i nás obě uchovala v paměti a chyběly bychom ti tu? To je... krásné – děkujeme.
Ano, stále jsme si blízké a díky tobě jsme si momentálně ještě bližší. Společně totiž diskutujeme o každé nové kapitole a právě taky společně píšeme tento komentář! :D
Děkujeme ti, uvidíme se u dalšího dílku :)
Re: Re: Re: :-)
(Alice, 2. 11. 2016 1:23)
Jak bych mohla zapomenout; vy dvě jste byly takové moje "svítání na pokračování", pokaždé jste uměly tak zahřát a potěšit... :-)
Páni. A stále jste spolu. Já mám takovou radost!!! <3 (culím se tu jak měsíček na hnoji :-D Daly jste mi úžasný dárek, takže si pro letošek Vánoce škrtám jako vyřízené, víc nepotřebuju :-D)
tak jsem si místo čokolády s chilli dala sklenku
(samba, 29. 10. 2016 10:05)Protože já chytrá hlava, jsem nevydržela a přečetla si aspoň pár reakcí, když nebyl čas na čtení a pak mi čokoláda nějak přišla málo. Splnila jsi co si slibovala, byly jsme hozený během chvilky do děsivosti. Polibek mozkomora, tolik kleteb, pomsta. Vyděšený Albus, jeho sebeobětování a smrt, to mě vyděsilo :( Co se to stalo s kouzelnickým světem ! Jak se mohli dopustit vraždy, to je jejich pud sebezáchovy tak titěrný a zloba veliká, že si troufnou vzít někoho tolik drahého, někomu tak mocnému ? Harryho žal je přesně takový, jak bych si ho představovala, menší u něj nepřipadá v úvahu. Velmi doufám, že ti co jsou za likvidací Severuse, se aspoň klepou strachy, tohle jim nemůže projít bez trestu. Draco přítel, bratr a báječný Zmijozel, tolik ho mám tady ráda. Jeho útěk k Harrymu a tak to chápu, když při pohledu na bystrozory cítí nenávist, nikdo mu jiný nezbyl, musel risknout a vstoupit do žalu a vyšlo to. Spolu jsou silní a budou se podporovat, už se umí i trochu smát. A já si musím zvykat na to, že vlastně čtu příběhy tři. Jde mi hlavně o Harryho, ale rozhodně je nepřestanu číst. Musíš mít důvod proč to tak je a já nechci přijít o žádnou informaci. Největší problém mám s Fay :( Tom jako lidská bytost, sice manipulativní parchant je zajímavá představa. Jsem velmi zvědavá kam se příběh posune, cestování časem, dává Harrymu tolik možností. Komentík krapánek delší :) Děkuji Alice
Re: tak jsem si místo čokolády s chilli dala sklenku
(samba, 29. 10. 2016 12:12)Nejde mi jen o Harryho, samozřejmě, že o Harryho a Severuse . To jen na upřesnění, špatného vyjádření. S Fay mám problém z té její mrtvosti. Počítám, že Tom tohle vyřešil, jen se mi to těžko četlo.
Re: Re: tak jsem si místo čokolády s chilli dala sklenku
(Alice, 1. 11. 2016 6:21)
Jasně :-) Asi nějak nepředpokládám, že by mezi zdejšími čtenáři byl někdo, kdo Severuse rád nemá... :-D
Chápu pocity z Fay, člověk má chuť s postavou zatřást, aby se probudila a začala něco dělat :-) Však už třeseme, třeseme, sambo :-D
Re: tak jsem si místo čokolády s chilli dala sklenku
(Alice, 1. 11. 2016 6:02)
Ahojky, sambo :-D
Skvělý nápad a až zmijozelsky lstivé ;-) :-D Doufám, že sklenička pomohla přežít šílený start :-)
My víme, jak moc Harry Severuse miloval, pak ještě pár dalších, blízkých, ale ti ostatní? Proč by to pro ně znamenalo něco víc než "běžný" vztah, kde prostě riziko ztráty hrozí a dotyčný se přes to přenese, zvlášť když je tak "slavný" a žádaný... Ten důležitý, kdo za tím je, samozřejmě ví také ;-) Ohledně zodpovědných osob budu ještě tajemná, víc k nim v příští kapitole Harryho :-)
Díky, že pro tebe je Harryho reakce pochopitelná, Dracův žal i útěk! :-) Ano, ti dva společně si dodají sílu :-)
Severusovu linku nevynech, než se začnou prolínat budou tam podstatné informace i pro Harryho část, Tomovu můžeš. Jsem vděčná za každého, kdo bude číst i jeho, ale není to naprosto nezbytné. Fay se vyvine, snad ti pak přijde přijatelnější :-) A když ne, taky se nic nestane, opravdu to můžeš přeskakovat :-)
Hezké, jak se automaticky předpokládá, že to bude Harry, kdo bude cestovat časem ;-) :-D Zatím nám tam pobíhá jen Žlutoočka :-D
Díky, sambo! Budu se těšit na další setkání <3
Re: Re: tak jsem si místo čokolády s chilli dala sklenku
(samba, 1. 11. 2016 23:11)Špatně jsem se vyjádřila, nevynechala bych Severusovu linku ani za nic, to je nemožné a čím víc dnů uplynulo od přečtení, tím víc na něho myslím. Aha takhle to je, domnívala jsem se, že kouzelnický svět ví o jejich vzájemné lásce, která je neskutečná. To mění situaci, takže nejspíš pomsta a mocenské čachry. Už aby byl pátek. Už ted se těším až si příběh přečtu znovu, jen co dočtu poslední kapitolu. :)
Re: Re: Re: tak jsem si místo čokolády s chilli dala sklenku
(Alice, 2. 11. 2016 0:17)
A já ti děkuji za všechny myšlenky, Severusovi věnované <3
Ohledně jejich vztahu, tajnosti s ním nedělali, ale přeci jen většinu času strávili ve škole nebo o samotě v domku, ani jeden není typ, který by jejich lásku "stavěl na odiv" do rozhovoru v Denním věštci... takže z toho se mi těžko představuje, že by kromě nejbližšího kruhu kouzelnický svět mohl vědět, jak pevné pouto mezi nimi je.
Díky, sambo :-) Jsi moc milá :-)
:-) 2. část
(Lisa, 1. 11. 2016 22:08)
U Severuse, jsem měla na Poberty obrovskou chuť poslat nějakou zákeřnou kletbu, jakou jsem měla zlost! Někde mi nevadí, ale tady ani v Klíči, zejména Siriuse, opravdu nemusím.
Jsem zvědavá, kam nás se Severusem a Žlutoočkou dál zavedeš, ale zatím jsem z této sekvence nadšená. Náš úžasný Severus nikdy nezklame a vždy zahřeje <3
Fay je postavou z kánonu, kterou všichni znáte…tak tahle věta mě pronásleduje již od pátku a já marně bádám, kterou postavou by mohla být. Mám nespočet teorií, ale žádná mi nepřijde ta pravá :D Každopádně mi Fay připadá pozoruhodná, i přes její odevzdanost má v sobě jiskru, která se doufám, díky Tomovi, pořádně rozhoří :-D Příběh s lidskou vílou a její tančení mě uchvátilo. Ale ne tak moc, jako příběh o zrození magie, Nagini a Arthmael, Světlonoši a Stínovládci…nádherné :-)
Jsem jak na trní a opět se ti podařilo všechny mé myšlenky směřovat jen a pouze jedním směrem. Stopy se mi zatnuly pod kůži jako před lety Klíč a já nejsem schopná dělat žádnou činnost naplno, aniž by v koutku mysli nečíhala myšlenka na Stopy :D vymýšlím teorie, přemýšlím, jak by mohlo tohle a tohle být, znovu si pročítám ochutnávky na tvé facebook stránce a pokouším se hledat souvislosti i v Elysejským klíči. Jak přede mnou psala Klaris, též mě napadá, zda jsi nám neukryla nějaké Stopy již do Klíče. Ano, až tak na mě tvůj příběh působí, o to horší je, že je teď období, kdy mám tolik věcí na práci a já spřádám teorie, místo abych dělala povinnosti..achach, jde to se mnou z kopce :D Ne že bych si stěžovala, ovšem :-D
Až teď, po přečtení prvních kapitol a znovunalezení toho krásného pocitu z těšení se na pátek, si plně uvědomuji, jak moc jsi mi Ty, tvé psaní a tohle kouzelné období nedočkavého očekávání chyběly a dělaly můj svět neobyčejným a lepším.
Moc ti děkuji, Alice, a přidávám se k zástupu čekajících a věrných Šelmiček :)
Re: :-) 2. část
(Alice, 2. 11. 2016 0:05)
A pokračujeme... ;-)
Poberti. Na ně se mezi fanoušky HP názory hodně liší. Můj je rozporuplný :-) Poberty nemám ráda a přitom Siriuse a Remuse ano :-D (ano, vím, "můj" Sirius v Klíči je hrozný, ale to on sám, já osobně ho mám fakt ráda! :-D)
Žlutoočka nám - nechtěně - trochu zamíchá karty. Ale to není její hlavní překvapení, klasicky v tom bude "hádanka v hádance" ;-)
Vzpomínáš v Klíči na toerii o zrádci? :-) Asi jsem nějak neodolala vám dát další námět k přemýšlení, takže jsem prozradila budoucnost Fay a její existenci v kánonu. Iskariota také někdo uhodl, věřím, že i s Fay to někteří uhodnete, ale budu vážně mlčet a případně zatloukat; změnil by se vám pohled na ni i její příběh, kdybyste věděli. Jsem moc ráda, že ti je příjemná už nyní, ano, Tom ji probudí do někoho nového. Snad ta změna nebude moc předvídatelná a dokážu vás s ní překvapit (mile, doufám! :-D) A moc děkuju, že se ti líbil příběh Nagini a Arthmaela!!! <3
Jsi úžasná... díky za všechny tvé myšlenky, teorie, pocity! Snad kvůli nim nebudeš mít potíže a zvládneš stíhat i své povinnosti :-)
Já děkuji. Také jste mi moc chyběli. Je nádherné být opět s vámi. S tebou. :-)
Děkuji a těším se, má vzácná Šelmičko Liso <3
:)
(Klaris, 1. 11. 2016 20:30)
Drahá Alice,
Nějak nemám slov. I když jsem se před čtením psychicky obrnila a připravila se na slibovanou bombu, i tak jsem to nezvládla. Nejedna slza mi ukápla, nejeden kapesník skončil mokrý. Taková záplava emocí.. Ach Harry.. Severusi.. Albusi .. :( Co se stalo? … V srdci mám ovšem naději na lepší zítřky. Uklidňuje mne tvé ujištění, že konec bude šťastný. Jen jestli se ho ve zdraví dožiju :)
Jak ty to ale děláš? Situace je vypjatá, mám slzy v očích a najednou dostanu záchvat smíchu? Konkrétně se to stalo s Dracem a jeho větou „Což máš, Harry Jamesi Pottere, z prdele kliku.. :D To přináší vzpomínky na EK, samozřejmě. Jejich rozhovory mě vždy dostávali a těším se na více interakcí.
Miluju, jak nám to tentokrát podáváš, rozdělené na Harryho, Severuse a Toma. Každá část psaná odlišně, každá zajímavá, každá jiná, originální. Perfektní! Také mě nadchlo, že po psychicky náročné Harryho části, jsem si šla odpočinout k Severusovi. To byl záměr?
Z Tvých střípků ukázek na facebooku se mi po přečtení těchto prvních kapitol, skládají před očima zajímavé puzzle. I když vím, že mi spousta dílečků chybí, najednou do sebe pár věcí zapadá. Mám vytvořené teorie, ohledně budoucího děje, záhadných postav.. ale radši si je nechám pro sebe.. V tomhle tě, milá Alice, znám už z Klíče.. Ukázky byly zavádějící a nakonec to bylo vše stejně jinak, než jak jsem si to já myslela. Ale to je dobře, tvé zvraty a rozuzlení příběhu jsou úžasné. Takže se nechám příjemně překvapit. :D
Ale nedá mi to nezeptat se na jinou věc, která mi už pár dní vrtá hlavou. Že ty jsi nás už dopředu varovala v Klíči? Mám takový pocit, že jsi dávala určité stopy už do Klíče.. Nebo se pletu? Například Sibyly Trelawneyové věta ve 37. kapitole EK: „Severus ví, že zemře?!“ Víš, najednou mi tahle věta dává smysl, dříve jsem byla docela zmatená. Jsou v Klíči nějaké další Stopy? Nebo už má přetížená mysl hledá významy věcí tam, kde nejsou?
Alice, hlavně ti chci poděkovat. Děkuji za tvůj návrat, za možnost těšit se (a možná i trochu děsit) opět na každý pátek. S úsměvem jsem vždy vzpomínala na dobu před šesti lety, (téda – opravdu už je to 6 let?) kdy jsem každý pátek netrpělivě vyhlížela další dílek a nějak mi stále nedochází, že se situace opakuje. Za tohle chci moc poděkovat, vždy jsem doufala v pokračování a jsem ráda, že mé tajné přání plníš.
Těším se na další díl emocí, tvůj Klíček, vlastně teď již Šelmička.. :)
Re: :)
(Alice, 1. 11. 2016 21:59)
Ahojky, drahá Klaris!!! <3
Tak ráda tě tu vidím <3 Vážně už šest let? Hrozně to uteklo. A zároveň jako by to bylo v minulém životě :-) Jsi jeden z Klíčků, na které jsem moc ráda vzpomínala, a který by mi tu chyběl. Děkuji, že nechybíš :-)
Jsem moc šťastná, že Dracova "klika" zafungovala, sama jsem tam už něco takového potřebovala :-D
Jak jdou linie za sebou nějak vyplynulo samovolně, nejspíš z podvědomé potřeby sebe i vás "utěšit" po Harrym. Ohledně psaní se víc držím intuice než kalkulací; a většinou je to správná volba :-)
Střípky na FB rozhodně byly zavádějící, to ano, ale zároveň jsem si jimi dělala "alibi", že to myslím vážně a bude líp :-)
Ano, máš naprostou pravdu, v Klíči jsou nějaké základní kameny pro Stopy; Sibyla je ten největší :-) A potom ještě jeden velký, ale o něm až na konci ;-) Jinak nitek, které Klíč a Stopy proplétají, je víc, některé důležitější, jiné čistě pro radost.
Moc děkuji, Šelmičko Klaris, těším se na tebe při další části <3
Tom
(Nancy, 31. 10. 2016 22:51)S malým zpožděním přidávám komentář k této kapitolce, kterou jsem dočetla včera v noci. Při čtení této linky mým silný pocit deja vu. Mám jen tušení, kde se ve mně vzal, ale je tam při čtení každého řádku. Nelíbí se mi, ač to chápu, že je do Lorda Fay tak poblázněná, že si ho zboštila. A právě proto jsem jí zatím nepřišla na chuť, ač mě nesmírně baví číst to z jejího úhlu pohledu jako již zmíněný pozorovatel. Jako bychom k Tomovi pomalými krůčky přistupovali, oťukávali si ho. Štve mě, že nevím, kdo Fay je. Kdo má být. Jakou roli má hrát. Vše je jen náznakovité, nic není potvrzené. Tom je okouzlující, ale právě to mě na něm děsí. Jo, dostává se mi pod kůži. Tahle dějová linka u mě vede, hned v závěsu Snape (miluji jeho pozorovatele) a jsem velmi zvědavá, jak se to vše začně propojovat... Zatím to vypadá, že jsi stvořila povídku mých snů.
Re: Tom
(Alice, 1. 11. 2016 9:28)
Deja vu? Pokud to není soukromá záležitost, docela ráda bych slyšela, s čím ti zní podobně :-) Ale jen pokud budeš chtít, samozřejmě :-)
Chápu, že tahle fascinace až k slepé adorizaci může vadit, působit nepříjemně. zdánlivě v tom chybí svobodná vůle, samostatnost, síla... ona tam je, jen jiná. Přesto určitě není přijatelná, i kdyby jen jako četba, pro každého :-) Takže tvé pocity k Fay jsou v naprostém pořádku, důležité je, že ti umí posloužit jako prostředník k Tomovi :-) Kdo je neprozradím :-) Zkus ji brát jen jako toho prostředníka, třeba tě pak přestanou rušit všechny ty neznámé :-) Moc děkuju, že si tě jejich linie získala :-)
Budu doufat, že tě nezklamu, i kdyby to nebylo až tak docela dokonalé a podle tvých představ :-)
Moc děkuju, Nancy! <3
Re: Re: Tom
(Nancy, 1. 11. 2016 20:09)Naíšu do soukromých zpráv, toto veřejně ven nepustím :) Je pravda, že kdybys nenapsala, že je Fay z kánonu, četlo by se mi to lépe. Takhle neustále přemýšlím, kdo to je. A jak říkám, od prvního okamžiku si tam dosazuju jistou osobu, ale podle toho, co o té víme od Rowli, vím, že je to blbost. Ale jako rušivého elementu už se toho nezbavím.
Re: Re: Re: Tom
(Alice, 1. 11. 2016 21:39)
Děkuju za zprávičku :-)
Hm, tak zřejmě kvůli tobě mi je líto, že jsem tuhle informaci pustila. Opravdu to neprozradím, i když mě celkem trápí, že tě tolik ruší. Jenže vědět to, dívali byste se na ni jinak. Zvažovala jsem, že ji uvedu jako "Mary Sue" i přes její současnou neoblíbenost. No, nakonec jsem se rozhodla takhle (protože jsem zlá a baví mě vás trápit :-D ) Promiň :-)
Co rict....
(Domca, 1. 11. 2016 12:30)
Ach Alice....
Pisu z prace, kde mam anglickou klavesnici a jakozto ne zrovna kamarad techniky nevim, jak psat s diakritikou.... tudiz se omlouvam za styl.
Kazdopadne vubec nevim co napsat.... Mam za sebou prvni cteni protoze po posledni Harryho casti mi bylo tak ouzko, ze jsem musela nacerpat sily. A dnes jsem dokoncila Severuse a Toma.....
Uprimne jsem se tesila na vsechny 3 linie.
Zacatek s Harrym byl tak krasny a .... ze jsem opravdu nekolik minut jen civela na ta slova.... Asi jsem hloupa ale kdyz mizela Lily tak mi to vubec nedoslo.... Myslela jsem si ze na ni nekdo prisel a proste ji vymazal..... Srdce mi krvacelo ale potom...Severus hned v prvni kapitole? cekala jsem to.... to ano ale hned v prvni kapitole... Alice co nam to delas :)
Severusova cast byla .... vsude pisu tecky ale ja to proste neumim vyjadrit slovy. Dokonale.
A Tom? rozhodne nejvic otazek a jedna nejpalcivejsi... Kdo je Fay? Ja si ji z kanonu vubec nepamatuju :(
Dnes vecer se do toho pustim jeste jednou protoze je dost jiste ze mi nekolik veci uniklo. Pak snad sesmolim neco normalnejsiho :)
Musim jen doufat, ze bude lip protoze je mi z toho opravdu ouzko :( Ta hloubka Harryho bolesti me totalne rozlozila.....
Muzu jen smeknout protoze stavba vet a smysl a vsechno je proste naprosto dokonale.
Dekuji :*
Re: Co rict....
(Alice, 1. 11. 2016 21:28)
Domčo, dokud nepíšeš v čínských znacích, tak to zvládnu a netřeba se omlouvat :-)
Rozumím ti, Harryho část je a bude nejtíživější, i když samozřejmě i tam přejdeme do jiné atmosféry, do té slíbené lehce ironické a s nadhledem :-) Jen s Harryho charakterem to nemůžu udělat moc rychle, byl v Klíči štěňátko se zubatým ůsměvem, tak čistý a v Severusově lásce plný víry i naděje.
Severusova část bude myslím pro Klíčky nejoblíbenější ;-) Ale opět, až časem, musím připravit půdu. Přesto ani tam se nebudeme do té doby nudit :-)
Fay z kánonu si rozhodně pamatuješ ;-) Jen nemůžeš vědět, že to její příběh vyprávím. Podle jména ji také nenajdeš :-)
Bude líp :-) Pokračovat dlouho v tomhle duchu je ubíjející pro čtenáře i autora, to nejde.
Děkuju ti, Domčo <3 Ať ti v práci rychle uteče!
:-)
(Lisa, 1. 11. 2016 22:07)