Jdi na obsah Jdi na menu
 

Archiv komentářů ke kapitole 30 2 2. část

 

Re: Re: Tedy Alice...
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 04:22
Aha.. Tak to tě strašně lituju, ráno od půl čtvrté, brr :))
 
Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Slimča
22. 1. 2011 04:26
Hmhm... Tira - ano ano... A slimča ví,co říkaá... ;-p
Pardon... Vážně bych spala :-D
 
Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 04:28
Já vím, že Slimča ví... :DDD
 
Re: Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Slimča
22. 1. 2011 04:34
Mě obecně udivuje tvůj přehled o tvých "věrných" ;-) Krása! Pššt, už mlčím... :-x
 
Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Katrin
22. 1. 2011 04:39
To je fakt, Tira má ve svých (vynikajících) povídkách Severuse taky zdrceného, jenže u ní je zdrcený hned na počátku a postupně se z toho hrabe. Kdežto ty jsi ho zákeřně nechala uvěřit, že jeho život není jen jedno velké utrpení a že by v něm snad bylo místo i pro něco krásnho a čistého a pak...PRÁSK, všechno mu vezmeš. Takže co se týrání Severuse týče, jednoznačně vedeš :-D
 
Ahojky, Cory :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 04:40
Promiň :)) Omlouvám se za tu spoustu pocitů; fáze popření je nejspíš správný termín. Čekala jsem ho :)
Jsem ráda, že nikdo z vás nepochyboval o Dracovi :) Je moc milé vědět, že on, i přes to, jak málo se mi tu objevuje, si vaši důvěru už získal :))
První náznak Severuse - ano, samozřejmě, první reakce musela být "ne, nikdy" :)) Opět vás uklidním, ukonejším... a strčím tam Siriuse :)) První červík pochybnosti... ale ne, to nemůže být tak, jasně :))
A pak Voldemort, Veritasérum, začalo to tak nevinně ... :)
Já vím. Tohle postupné gradování a přesvědčování jsem promýšlela docela dlouho :) Takže přesvědčit vás, že Severus zradil - a pak hodit naději :)) Že třeba Voldemort to Veritasérum nevzal. Jenže co když vzal? A matu vás takhle záměrně, přála jsem si, abyste chápali Harryho zmatek, co se děje v něm - protože jeho odchod je hodně "hlasitá" reakce :)) Ale v takové situaci - dalo by se jednat jinak? Věřit neochvějně - když tolik věcí křičí v Severusův neprospěch? A pak... je to ještě láska, když jde "slepá"? Prostě je toho hodně :))
Takže - moc ti děkuju, že jsi tohle vše mohla absolvovat s nimi! :))
Věř :)) A vydrž :))
Díky, Cory :))
 
Re: Re: Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 04:44
Přehled? Kdo, já? O čem? :D Nic nechápu... :D je fakt hodně pozdě... :D
 
Re: Re: Re: Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Slimča
22. 1. 2011 04:47
Nene! :-)))) Není pozdě. Je hodně 'brzo' :-p A chceš to vysvětlit? Všímáš si a pamatuješ. Je to milé. :-)
 
Re: Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Katrin
22. 1. 2011 04:50
No, vlastně ne. I Tira umí pěkně srazit na kolena. Zapoměla jsem na Until proven. Jo, jo, máte recht :-)
 
Re: Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 04:51
Taky pravda... :D Ale tohle mu Tira taky jednou udělala ;-)
Je to hodně o vztahu, jaký si čtenář k postavě udělá - seznámit se s ním jako s trpícím, zničeným člověkem - přijme to jako fakt. Když ale sleduje jeho pomalý vzestup, zajásá nad jeho vítězstvím, úlevně vydechne - a pak bum... Bolí to víc ;-)
Vypadá to, že si protiřečím, když hlásám, jak chci své čtenáře těšit a přitom vymýšlím způsob, jak popsat bolest co nejintenzivněji - jenže ono to pomáhá :) Prožít smutek fiktivní postavy je ve skutečnosti velmi osvobozující, protože to umí uvlonit nějakou skutečnou, vlastní bolest :)
a konec, moc hodin na filozofování, jinak zase něco plácnu... :D
 
Re: Re: Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 04:52
pšt! :D jsou čtenáři, co to čtou a neví :D
 
Re: Re: Re: Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Katrin
22. 1. 2011 04:56
Ou, omlouvám se. Máš pravdu, už by se mělo jít spát, začínám blbnout. Dobrou :-)
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 04:56
:DD Ano, je "hodně-hodně brzo" :DDDD
Pokud myslíš na tvé stránky, na ty jsem rozhodně nezapomněla :))) Těším se, až si váš překlad přečtu (zřejmě kromě pár kapitol :D), už vás mám v záložkách ;-) Jenže jak se znám, tak jak ochutnám Tiru, budu ji chtít zase "sjet" celou... :D Takže až po Klíči :)) Ale já přijdu... a se mnou sice nepřijde zákon, ale nadšení určitě :D
 
Re: Re: Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Slimča
22. 1. 2011 04:59
Alice, to máš pravdu. Z pozice autora je to asi ještě výrazněší. Severuse na dně... mno... vidím ráda. Ech... Jinak bych se asi nevrhala zrovna na Tiru, že? Ale potřebuji pak (a hodně brzo) i tu laskavou náruč, která ho z toho dna sebere. Navíc obvykle mám, ke své smůle, i přesnou představu, čí náruč by to měla být...
 
Re: Re: Re: Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 05:02
Proč ke své smůle? Chápu správně, že by to měl být Harry?
jinak ano, nepřekvapuje mě to - právě proto, že ses vrhla na Tiru :)) A konkrétně na Until :))
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Slimča
22. 1. 2011 05:05
To víš, že tě se Sevynkou rády uvidíme. Jééé - Sevy: mám pro tebe od ní vzkaz. Něco ve smyslu "Alice, jsi skvělá, ale tohle nedám. Zavolej, až mi nebude hrozit infarkt." :-D
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 05:08
:DDDD Krásný vzkaz :DDDD Děkuji za vyřízení. Doufám, že možnost zavolání přijde brzy... :D (Což nechám na tobě, netuším, kolik sevy unese bezinfarktově :D)
 
:-)
30.Nevinný 2.část
Slimča
22. 1. 2011 05:08
no ano, správně. A proč smůla? Nepřečtu si proto spoustu krásných věcí...
 
Re: :-)
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 05:12
Aha. Jasně. To máš pravdu - asi tě neutěší, že na tom jsem stejně? :)) Ještě jsem nečetla o jiném pairingu, ať slash nebo ne. Fascinují mě prostě tihle dva :))
 
Re: Re: :-)
30.Nevinný 2.část
Slimča
22. 1. 2011 05:15
A víš, že utěší? Už si nepřipadám tak "divná" :-DD
 
Ahojky, Bacil :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 05:15
Děkuju :)) Překvapovat mě vždy těší :)) I když někdy je to překvapení nemilé... :)
Harryho odchod včetně Lily, ano, to byla taková "třešinka"... Já budu doufat, že to Harrymu odpustíš :)) Teď budeme především se Severusem, ale až dostane příležitost (a prostor) Harry odvyprávět, jak to prožíval, doufám - věřím - že mu odpustíš :))
Děkuji ti :))
 
Re: Re: Re: :-)
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 05:18
:DD Skvělý :DD Tak jsem ráda, že tě to utěšilo :DD Ano, nás divných je víc :DDD Jsme prostě "skalní přiznivci" :)))
 
Ahojky, Slimčo :)))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 05:36
Ono to tak chodí i v životě - asi nějak svým strachem takové situace přivoláváme :)
Ale děkuji - jsem ráda, že ti přišel Voldemort sugestivní :)) (A moc jsi mě rozesmála tím "nosem mezi očima" :DDD) Psát o "největším záporňákovi" není sranda... :( Tak, aby z toho skutečně vzešel jako Temný pán - a ne šílený magor, co zabije všechno, co se pohne :))
Být zmatená je v pořádku. Mátla jsem tu hodně ;-)
Voldemort se snaží svého nebezpečného nepřítele zlomit ;-) Hněv je sice síla - ale má dvě slabiny. Zaslepuje a netrvá věčně :) A po něm přijde zoufalství. Většinou :)
No ano, přesně to si myslím - vztek se dá zvládnout mnohem lépe než bolest.
Lily a Draco - ano, budou mít vliv ;-) Ale zase bude všechno trochu jinak, než by se dalo čekat... znáš mě :D
Přesně, Severus toužil po svém trestu. Tak, teď ho má. Jak se to říká? Že si má člověk dávat pozor na to, co si přeje? :)
Děkuju za Lily :)) Jsem ráda, že vidíš, že ti dva nejsou jediní, kdo teď trpí.
Sirius... Ano. Má ho zase pro sebe. V příští kapitole si to užije... :D (Svým způsobem se tam ta jedna část se Siriusem vůbec nebude hodit, ale neodolala jsem, prostě jsem ji tam musela napsat... :D)
Děkuji za pochvalu :)) A víš, že původní plán byl nechat si tohohle bubáka právě do závěrečné bitvy? Ale ne, nakonec jsem se rozhodla, že Voldemort by si nechal jen poslední trumf v rukávu a všechny ostatní by vyzkoušel před tím :))
No... Budu doufat, že ta příští kapitola tě aspoň nezklame :))
Děkuju, Slimčo :))
 
Ahojky, anneanne :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 05:38
Děkuji ti :)) Jsem moc ráda, že se ti kapitolka líbila, i přes svůj smutný děj :))
 
Ahojky, Jean :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 05:43
Moc ti děkuju :))
Ano, bylo to hodně matoucí, já vím. A je mi jasné, že jsem nastínila tolik možností, že se těžko můžete teď rozhodnout, čemu a komu věřit :)) Nějak jsem si přála, abyste se dokázali líp vžít do Harryho situace :))
No, "nějaké" spojenectví mezi Severusem a Voldemortem být musí, právě kvůli štěněti. Všechno ostatní by se dalo uhrát na někoho jiného... ale tohle ne :) Odpověď přijde brzy :))
A mc doufám, že to přece jen do příští kapitolky vydržíš :))
Díky, Jean :))
 
Re: Ahojky, Slimčo :)))
30.Nevinný 2.část
Slimča
22. 1. 2011 05:46
zklamat? To určitě ne, ale rozložit... hmhm... Děkuji za odpověď a omlouvám se za zdržování. Už budu hodná... Papa :-)
 
Ahojky, Mouldýně :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 05:46
Děkuji ti... :)) Díky za tvé slzičky, ať už patřili komukoliv z nich, oba (nebo všichni tři) si je zaslouží.
Snad příští kapitola přinese - když ne útěchu - aspoň vysvětlení :)) Přeju ti, ať ti ten týden uběhne rychle :))
Díky, Mouldýně :))
 
Ahojky, grid :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 05:49
Ano, to jsi vystihla velmi správně - taky to tak vnímám. Tím, že mu vzal - kromě sebe - i Lily, když mu tím řekl, že pro svou vinu na smrti Harryho rodičů nemá právo ani na takovou útěchu - to byl trest. Hodně velký.
Já děkuji tobě, grid :))
 
Re: Re: Ahojky, Slimčo :)))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 05:55
...hm... tak v rozložení doufám ;-) jsem zlááá ;-) :DDD
Určitě nezdržuješ, probůh :)) Díky :)) Pa a hezký den :))
 
Ahojky, marci :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 06:04
Ano, vyhrožovala jsem... a vyhrožuju i nadále :))) Bude hůř...
Harry si na hezké chvíle vzpomene. Brzy. Jenže to tu bolest moc neotupí... Možná spíš naopak.
Dvojí Petrificus - tohle vysvětlení nechám na Severusovi, ale to si bohužel budete muset ještě chvilku počkat :)
Teď nevím, co přesně myslíš, tou otázkou na Lily - jak to, že o ní ví nebo proč si myslí, že na ní není nic špatného?
No - ví o ní. To už samo o sobě říká hodně :)
A že na ní není špatného vůbec nic? ...No, není :)) Z pohledu Harryho a jeho chápání dobra a zla určitě ne, jen mu tím chtěl dokázat, že černá magie není "skrz na skrz" zlá, jak všichni tvrdí. Neměl tím na mysli nic takového, že by snad Lily byla s ním (Voldemortem) spřažená :)) Je pravda, že vaše argumenty jsou hodně logické - a je škoda, že mě to vůbec nenapadlo.... mohla jsem to zamotat ještě víc :D
Ale ne, Lily je vážně nevinná :))
Já děkuji tobě :)) Přeju krásný týden :))
 
Re: bez dechu dodatek
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 06:11
Vážně??? :)) Já taky :)) Pipinova píseň, Arwenina vize syna, nájezd Rohirrů na Pelenorských pláních a potom, jak Eomér našel Eowyn - to jsou mé nejčastěji opakované pasáže z filmu :))) I když, popravdě, já každou část viděla už tisíckrát :D
Faramir byl má naprosto nejoblíbenější postava - ve filmu sice tolik nevynikl, jeho charakter jako jediný Jackson dost upravil - ale odpustila jsem mu to díky tomu, jak úžasně vykreslil jeho vztah s Denéthorem :)) Ovšem, knižní Faramir - nádhera.... :)))) Tam byl až neuvěřitelný :))
Doufám, že i příští píseň tě potěší :))
 
Ahojky, assez :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 06:12
Díky :D Nic jiného mě k tomu momentálně nenapadá - jenom se směju :D Tak fajn, no :DD krása :D
Ale vážně - díky :D
 
Ahojky, Iane :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 06:19
Máš ochranitelské tendence :)) Oh, tak to si se mnou užijí... :D
Ale ano, souhlasím, balit Mistra do deky je zakázáno :))) (Prý to jeden zkusil. Jeho tělo ještě nenašli :D)
Je ti jedno, jestli Severus zradil? :) wau... Severusovi to rozhodně jedno není ;-)
Ale děkuji, jsem ráda, že bys mu to stejně odpustil. I Harrymu jeho současnou krutost :))
Díky! Jsem moc ráda, že jsem se trefila do tvých oblíbených :)) Snad se mi to ještě povede ;-) Ovšem infarktu se braň, ty musíš psát! :D
Moc děkuju, Iane :))
 
Ahojky, Saskyo :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 06:20
Přesně tak, jednou to přijít muselo :)) Děkuju ti, jsem ráda, že se ti to líbilo :)) Snad příští kapitolka nezklame :))
 
Ahojky, kakine :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 06:26
Díky :)) To ano, už je to docela dost dlouhý film :))
Jenže ono se tu na zrádce vážně ukázalo ;-) Ovšem doměnek jsem tu nechala ještě spoustu, to je pravda :)) Schválně ;-) Jen si ten zmatek prožijte s Harrym :))
Doufám, že to bude aspoň příjemný víkend, když už bude dlouhý :)))
Díky, kakine :))
 
Ahojky, alman :))
30.Nevinný 2.část
Alice
22. 1. 2011 06:37
Vítám tě :))
A moc děkuji :)) Vážím si toho, že ses rozhodla komentovat, třebaže to běžně neděláš - díky :))
Ano, máš naprostou pravdu - třebaže je současná situace docela dost zlá, je to úleva :)) Konečně je to venku a můžou s tím začít pracovat :))
Správně - není zrada jako zrada ;-) A taky není dobré se pravdě vyhýbat ;-) Iskariot je zrádce už podle jména :))
Vědomá zrada od Draca nebo Siriuse by byla hodně zlá. Ale já je mám oba moc ráda (i když to tak někdy nevypadá :)) a nechtěla bych je z příběhu ztratit; navíc, tahle vize zrádce stála už při prvních myšlenkách na Klíč a neviditelně ho provází všemi kapitolami :))
Já děkuji tobě, alman. Je mi velkým potěšením, že ti smím zpříjemňovat páteční odpoledne - doufám, že se mi to ještě párkrát povede :))
 
Re: Ahojky, Haku :))
30.Nevinný 2.část
Haku
22. 1. 2011 09:13
Si skvelá Aličko,a ja verím im tak ako aj Tebe.
 
Neeeeee!
30.Nevinný 2.část
Jacomo
22. 1. 2011 09:19
Ne. Tohle mi nedělej, Alice! Víš, co to je - těšit se celý týden na "páteční dávku emocí" a pak dostat TOHLE?! Jsem úplně přešlá mrazem, přejetá parním válcem, vycucnutá do poslední kapky krve... Skřet vem všechna varování, žádné nebylo dostatečné, abych čekala, že se to vyvine tímhle směrem. Že ta utajovaná událost a vzpomínka bude právě Severusova zrada Potterových, jsem tak nějak předpokládala, ale že způsobí až takovou zkázu, to mě nenapadlo. Všechno je špatně. VŠECHNO JE ŠPATNĚ!
Ach jo.
Co přijde po vzteku? Bolest? Slzy? Chladnokrevnost? Ach, Harry...
Co přijde po vině? Lítost? Zoufalství? Rezignace? Ach, Severusi...
PS: Stejně pořád nevím, kdo je ten zrádce v Bradavicích...
PPS: A nebudu se těšit na další pátek. Nebudu a nebudu. Cože je to dneska za den? Teprve sobota, ach jo :-(
PPPS: I když na to tenhle komentář nevypadá, tak děkuju. Moc a moc.
 
wau :)
30.Nevinný 2.část
Marylin
22. 1. 2011 09:42
Toľko napätia v jednej kapitole. Neviem dýchať! prečítala som si ju už včera večer, no dnes ráno som neodolala a čítala som ju znovu. Jediné, čo poviem je, že toto je týranie čakať na ďalšiu kapitolu a nechať ma(nás) v takomto napätí! :).. Som ti veľmi vďačná, že píšeš túto poviedku, a veľmi ťa obdivujem. Robíš moje piatky krajšími :).
 
Re: Ahojky, cim :))
30.Nevinný 2.část
cim
22. 1. 2011 10:02
Vysvětlení je na tobě :DDDD, ale s přihlédnutím, že se nacházíme v kouzelnickém světě, je možné všechno od Jidáše v Severusově hlavě, special imperius (vařit lektvar by se Severus nezdráhal, je to jeho přirozenost), klonování v kouzenickém vydání a kradení vzpomínek, stačil by třeba i mnoholičný lektvar. Zrádce se pomocí lektvaru změní na Harryho, zjistí co potřebuje, Severuse donutí uvařit lektvar … Ale ne, vysvětlení je na tobě a určitě bude skvělé a já se na něj těším :D
 
Re: Ahojky, cim :))
30.Nevinný 2.část
cim
22. 1. 2011 10:05
Takže aby tím zrádcem nebyl sám Harry :DDDDD
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
sevy
22. 1. 2011 11:07
Slimča zapomněla dodat, že jsem se tak rozhodla ve chvíli, kdy ona sama upadla na krovky hore nohama a v agonii jimi třepala! Povím ti, Alice, byl to smutný a hrůzostrašný pohled... pak tedy pochop... nejsem ve stavu snést na vlastní kůži takové utrpení! Ale věřím ti! Vrátím se, až zavládne mír mezi našimi chlapci! Doufám, že to bude brzy, a že důvěru ve mně vloženou nezklameš! (krutibrko... odkud zas mám tu hlášku, nevíš?) :-DDDD
 
sem zdrcena
30.Nevinný 2.část
emmm2010
22. 1. 2011 11:21
tak to je mooc....mega sem se těšila na kapitolku ale samozřejmě sem se bála páč ta ochutnávka minulý týden byla strašidelná......nejdřív sem se bála co s harrym udělá bella ale pak když sem četla jak je tam voldy bylo jasný že se stane něco hooodně zlého......na jednu stranu nechápu jak mohl harry tak rychle přestat věřit snapeovi.....dyt ho tak miloval!!!!! no jako doufám že se to časem urovná....ochutnávka na další kapču....no coment nevim co si mám myslet!!
a to že neodpovídáš na dotazy....no to mi bylo jasný ale stejně mám milion otázek ktreré si budu muset nechat pro sebe a které jak doufám se zodpoví v příští kapitole...
tak tenhle tejden bude PŘÍŠERNEJ.....to už asi fakt nevydržim...:(
bude to hrůůůůza:)
bylo mi severuse strašně líto páč je jasný že on ten zrádce neni....jinak by těžko byly popsány jeho emoce tak dokonale že mě až zamrazilo a bylo mi strašně smutno......
sem tak napnutá že bych nejradši na celej tejden usnula a vzbudila se příští pátek:D
ale na druhou stranu se bojim co na nás vymyslíš:D
každopádně ti moooooooc děkuju za tuhle....NÁÁÁÁDHERNOU povídku!!
Nechápu jak tě něco takového mohlo napadnout a jak krásně lehce a uvěřitelně(což neni moc jednoduchý když píšeš oimaginárnim světě) dáváš myšlenky do PC
nestačí než popřát hodně zdaru pevné nervy a hlavně přání aby nakonec všechno dobře dopadlo protože myslím že potřebujeme naději že se po bouři vyjasní a bude krásně....
no nic končím se svým proslovem:D
 
Re: Ahojky, Rowene :))
30.Nevinný 2.část
Rowene
22. 1. 2011 12:37
Určitě se těším na další díly, a mimochodem tě obdivuji, že odpovíš na každý komentář a dokonce takhle v noci. Já se obvykle ke svým komentářům nevracím, teď jsem byla trochu zvědavá, co odpovíš a vůbec jsem se přes tu hromadu komentů nemohla najít.:-))) To je skvělé, co tvoje povídka způsobila za průtrž. Myslím, že si na tomto pošmáknou i zapřísáhlí odpůrci homosexuální erotiky, ale určitě se nepřiznají.:-)))
 
Alice!!!!! Ty zvíře!
30.Nevinný 2.část
Elza
22. 1. 2011 12:39
Jelikož jsi mi vyloučila 2 z majitelů očí ve sklepení, pak jsem tuze zvědavá na Tvé vysvětlení. Pominu-li složitejší špehovací systémy, docházím k jedinému možnému jménu... Ale části psané z jeho pohledu nelžou. Takže sám neví...? A ani jeho blízcí na nic nepřišli? - Ber to jako řečnické otázky, počkám si.
Tahle detektivka se Ti zatím daří.
PS: Stále samozřejmě padá do úvahy i samotný AB jakožto obratný manipulátor s přístupem kamkoli (fyzicky i psychicky) - kdežto třeba taková Poppy nemá co vědět o lektvaru touhy. A pochybuju, že by Draco věděl o druhé dávce... (pokud mi něco neuteklo). Jmen v této kapitole padlo hodně.*;-)
 
Re: Ahojky, alman :))
30.Nevinný 2.část
alman
22. 1. 2011 13:11
Není dobré vyhýbat se pravdě... Iskariot je zrádce už podle jména... To znamená pleteš se, ale jen trochu, jsi úplně vedle nebo máš pravdu? Google překladač nemá zmijozelštinu, tak ti teď nějak nevím jak si to mám vyložit.;) ale já si nemůžu pomoct, napadlo mě to hned jak tam Severus říká, že to vypadá, jakoby si tu paměť upravil on sám, a pak taky to jak se ptá Albuse, jesti nemůže být náměsíčný. To se mi tam promítlo, jak vysvětloval Harrymu to ovládání smrtijedů, za pomocí Iskariota a Imperia. Sice mi to trochu kazí fakt, že si Voldemort podle Severuse nikdy neosvojil techniku jemného nitrozpytu, ale třeba na tom zapracoval, co?
 
smutná ... ale
30.Nevinný 2.část
Nade
22. 1. 2011 14:13
Nemůžu se ubránit pocitu smutku. Plakala bych za Harryho, ale ještě víc za Severuse. Ten pocit konečného zoufalství jsi vykreslila tak dokonale, že to úplně bolelo. A malá Lily ... fňuk.
Ale jak sama uvádíš, muselo to být. Určitě pro to existuje několik důvodů. Já například doufám v happyend a proto vím, že nejdřív se musí mezi nimi vyčistit všechno, co by je mohlo rozdělit. A ať už to dopadne jakkoliv, dokud Severus skrývá sebemenší tajemství, je zranitelný. Čehož je tato kapitola jedině důkazem.
Tím pádem se nesmírně těším na následující kapitoly. Děkuji moc.
 
Re: Ahojky, Willy Wonko :))
30.Nevinný 2.část
Willy Wonka
22. 1. 2011 14:59
Do sklepení,samozřejmě! :D nechtěla jsem být sprostá,tak jsem jako nadpis zvolila mírnější formu toho,co mě po dočtení napadlo :D ale je skvělý,že je nedáš dohromady hned v další kapitole,bylo by to klišé. takhle se mi to bude líbit víc :) doufám.
 
Re: Ahojky, kakine :))
30.Nevinný 2.část
kakin
22. 1. 2011 15:30
ja napsal vikend? myslel sem tyden do dalsi kapci...ono se tu ukazalo na mnoho lidi, takze absolutne nevim, kdo ten zradce je...v jednu chvili, kdyz se tam objevil Voldemort, tak sem si myslel, ze je to on...ze se dostal na pozemky a do skoly...pak sem si uvedomil, ze on je mimo pozemky...i kdyz mam takovy dojem, ze pulka lesa podle JKR patri jeste k pozemkum, ne?...nepochopim, jak se nekdo mohl dostat do Snapeova bytu...jediny, kdo me v tehle chvili napada je Lily, ale to je blbost, takze jestli si chtela dosahnout meho jeste vetsiho zmateni, tak se ti to podarilo...mam tak zamotanou hlavu, ze nevim, jestli budu pristi tyden davat pozor ve skole...sazim, ze ne
 
Re: Re: Re: Ahojky, Slimčo :)))
30.Nevinný 2.část
Slimča
22. 1. 2011 19:29
No neposlali byste jí za takovou odpověď kytku? V 5:55 ráno? :-) Dík!
 
možno som krutá...
30.Nevinný 2.část
miona
22. 1. 2011 20:11
ale zo všetkých vecí z ďalšej skvelej kapitoly sa mi najviac páčila ich hádka. pretože Severus to mal Harrymu povedať, ako povedal Albus, vzťah založený na lži ...viem, že to nebola lož, skôr tajomstvo, ale Severus je veľmi inteligentný a mohol predpokladať, že Voldemort bude chcieť Harrymu ublížiť prostredníctvom Severusa, a že to tajomstvo je silnou zbraňou. na druhej strane, určite sa pomeria, a keď ich vzťah prejde touto búrkou, nič ďalšie ich nezlomí...je to ako s nitrozpytom u Rowlingovej...najprv sa to musí trocha zhoršiť, aby sa to mohlo dať do poriadku...
Severusova bolesť bola hrozná...ale krásne napísaná.
 
V hluboké úctě
30.Nevinný 2.část
Mariana
22. 1. 2011 20:59
Říkám si – naučím se to, co potřebuju, a přečtu si za odměnu Klíč. ... Ne. Zasloužím si přestávku. Nejdřív si přečtu Klíč, učit se budu potom.
Jaká chyba!
Dnes už se nejspíš nenaučím vůbec nic. A upřímně, Alice – mně to nevadí. Tohle... si zaslouží chvilku přemýšlení. Takže napíšu aspoň svůj komentář.
Abych okomentovala všechno, k čemu bych měla něco říct, musela bych si kapitolu projít znovu, což ovšem neudělám – jednak bych se zasekla na další minimálně hodinu, hodinu a půl, jednak by to stejně nikam nevedlo, komentář by byl příliš chaotický díky té změti myšlenek.
Předně – osobně si myslím, že tím zrádcem bude něco v Severusovi. Ale konkrétní představu nemám žádnou. Jen mu věřím, že pokud ano, nedělá to úmyslně. A takhle to zní jako děsně hloupý nápad, ale je to to jediné, k čemu jsem zatím došla. A chápu, že asi jen chceš, aby nás to právě takto nahlodalo – a pokud to je někdo jiný, určitě si myšlenka na Severovu potenciální zradu zaslouží alespoň vykouknout na světlo světa - ale já se asi vážně chytla a zatím se nepouštím :-)
Nejdřív jsem podezřívala Albuse. „Jak prošel Dolohov bradavickými štíty? Důvod je prostý; v Bradavicích je zrádce.“ A: „Bradavické štíty ovládá jen Albus coby ředitel“ Jenže to se mi vyvrátilo asi stokrát :-)
Potom Siriuse, což už si taky nemyslím. Po dnešku nejdřív Lily – jenže to jsi vyvrátila ty sama.
Takže mi tu zbývá jen Severus, jemuž ale věřím, že to, co říká, je pravda. A já si opravdu nedokážu představit, jak by to tedy „provedl“, aby o tom nevěděl.
Voldemort a veritasérum :-) To bylo TAK chytré a NEUVĚŘITELNĚ matoucí. Když si totiž vyberu možnost, že nelhal... - ??? Mnoho otázek. A nějak si říkám, k čemu by to jinak bylo, kdyby lhal? Jen... není mi úplně jasná jedna věc – Harry mu neuvěřil úplně vše, co řekl? Věřil mu jen v tom, že Severus zavinil Lilyinu smrt? Nebo spíš přesněji – proč by mu zrovna tohle věřil? Protože buď mu Voldemort ve všem lhal, nebo mu ve všem říkal pravdu. Takže proč by si Harry vybral zrovna jen tuhle skutečnost, o níž neměl tušení? Asi jsem to jen nepochopila do detailu...
Jinak – opravdu hodně tě obdivuju, Alice. Udržovat v téhle fázi příběhu takové tajemství... Velké umění.
Jsem nadšená ze způsobu, jakým se příběh ubírá vpřed. Líbí se mi, že nás stále silně překvapuješ (co se linie příběhu týče, ne tím, jak dobrá autorka jsi, to víme delší dobu). Líbí se mi, že si tu čtenář nemůže být NIČÍM jistý.
Uff... A teď jsem se opět nechala tak vtáhnout do tvého světa, že se nějak nemůžu vrátit k tomu svému šedému reálnému :-) Ale bylo u tebe moc hezky, Alice. Děkuji.
( A ještě bych ti toho asi chtěla říct víc, ale pro teď to bude muset stačit :-))
 
Na kolenou...
30.Nevinný 2.část
Popoles
23. 1. 2011 00:12
Naše milá, krutá a nelítostná mučitelko:-DD....
Když jsem si přečetla tuhle kapitolu, zkolabovala mi myslivna, závity se zadřely a byla jsem totálně na hadry. Hystericky jsem vřískala (pouze písemnou formou) Janě do Skypu a plula si hlubokou depresí. Naštěstí mi asi tak za půl den znovu naskočil server a já byla schopná mozek restartovat a konečně začít přemýšlet.
Začnu tou něžnou scénou, kdy se oba vášnivě ujišťovali o svých citech a Harry konečně začal tykat. Myslím, že to mé odkapávání, čvachtání a syčení, muselo být slyšet po celém baráku :-)) krásná scéna.

A teď k Belatrix – říkala jsem, že mne děsí? Jo, mám z ní husí kůži. Harry se sice krásně dostal ze zajetí, ale to Severusovo 2x!!! Petrifcus mi podivně zalarmovalo podezříváky (takové podkožní zařízení, které vyvolává nutkání kroutit hlavou a říkat -Co za tímhle kruciš vězí?) A taky to, že tam byl tak rychle...tststs, to nebude jen tak. Kteří dva to schytali? Je opravdu Bela mrtvá?
Jasně, jakmile Bela vyslovila „štěně“ nevěřícně jsem vydechla a odmítala nad tím uvažovat, ale ty podezříváci protivní byli v pozoru.
A další část kapitoly to jen potvrdila. Takže nejen že jsem trpěla se Sevem, když se splnila jeho nejhorší obava, ale ještě jsem vymýšlela ta nejnepravděpodobnější vysvětlení, jak se mu mohl Voldy, či někdo jiný, dostat do hlavy aniž by si to uvědomoval. A nejen to. Vážně jsem prolustrovala celou povídku a představ si – každá postava, která se zde objevila, dala někdy záminku myslet si, že je právě ona ten zrádce- Albusem počínaje a Lily konče. Vzpomínala jsem, jak Uršula říkala, že se těší, až bude Harry mrtev, Remus je v pozadí a vždy u dění, Sirius a jeho fanatismus...atd.
Ale Severus? Nejdřív jsem si namlouvala, ne to není možné, Severus by to neudělal... ale... snad v každé kapitole utrousíš, jak v něm hoduje bolest, jak trpí při láskyplných chvilkách s Harrym. Myslela jsem, že je za tím jen ten pocit viny, ale opravdu to je jen to, nebo je tu ještě něco?
No, počkám si na tvé, určitě velkolepé, odhalení pravdy.
Voly se ti moc povedl – děsivě věcný, klidný a slizký. Nevím proč, ale přišlo mi, že má ze Severuse strach. Nebo spíš z toho, že k němu má Harry tak blízko.
No každopádně jsi mi dokonale šlápla do pocitů a zatížila je až k bolesti.
Já vím, že Harry má právo se zlobit, ale co vlastně v tuto chvíli ví? Ví, že Sev prozradil proroctví, ale ví i to, že opravdový zrádce byl Červíček?
V ukázkách naznačuješ, že si ještě hodněkrát s gustem do Severuse kopne. To jak si Seva obrazně i doslova dostala na kolena... ufff, to vážně bolelo.
A zlobila jsem se na Harryho - kam se podělo to jeho miluju tě, neodejdu, věřím ti? … A pak ta zlost přešla. Ano, máš pravdu. Je mu 16 a právě zjistil, že někdo, komu bezpodmínečně věřil, má prsty ve smrti jeho rodičů. Rozhodně má právo na svůj vztek, který určitě později nahradí bolest a zoufalství. Jsem strašně zvědavá, jak ho necháš tohle přijmout a jak se s tím vyrovná. Mimochodem uvědomí si Harry, proč Severus odmítá nosit Klíč?
Celá tahle situace je zlá, ale je taky nutná. Musel k tomu dojít, aby se pročistil vzduch. Jo a je mi strašně líto Albuse, musí se dívat na to, jak milovaný člověk trpí a on mu nemůže pomoci …

Myslím, že tohle bude ten mezník, kdy Harry dospěje a bude pro Severuse rovnocenným partnerem.
A já se strašně těším, až se budou usmiřovat! :-)) (doufám, že to máš v plánu!)


Joo! Teď mne napadlo – při tom výčtu kouzel, které prozradila Sevova hůlka bylo pořadí - Avada kedavra, Nox, Pulírexo… - ale on čistil stolek a zhasínal před tím, než na Siriuse byla seslána Avada – má to nějaký význam?

Díky Alice, za další rozemletí a znovu slepení mého centra emocí..
 
Re: Re: Re: Re: :-)
30.Nevinný 2.část
Alex
23. 1. 2011 00:35
Já jsem tak unavená...že jenom pročítám komentáře, s nadějí, že sesbírám síly alespoň k tomu, abych napsala "jsem tu, čtu, přetékám, topím se... vynořuju...a zase klesám pod hladinu tvého/mého/našeho snu...". Ale tohle mě teda probudilo - myslela jsem, že fixace na jeden pár asi není úplně normální. Zkoušela jsem to, ale fakt nejsem schopna číst nic jiného. A teď vidím, že jsem se svou "úchylkou" dostala do vybrané společnosti, být takhle divná mi náhle připadá jako privilegium.
 
Re: Ahojky, assez :))
30.Nevinný 2.část
assez
23. 1. 2011 10:02
A horší je, že kdo mě napadá, je Lily. Ví o štěněti… měla k hůlce přístup… A Siriuse mít ráda nemusí. (Nápad. Jen NÁPAD. Klid. Takových mám tisíce.)
Mimochodem to taky zodpovědělo mou vnitřní otázku, zda-li jí ten drobný detail o věštbě a jí Severus prozradil.
(Ono by to bylo víc, než jen dvě věci, myslím, že jsem si v průběhu vzpomněla na jednu, nicméně jsem po této kapitole přišla k tomu, že to jsou otázky nepodstatné.)
Tak co, jak daleko už jsi s kapitolami? :D
 
Re: Re: Ahojky, assez :))
30.Nevinný 2.část
assez
23. 1. 2011 10:09
:D A mimochodem chudák Albus. On je jako co? Vzduch? Nééé, Seve, jistě že jsi nelhal od Tary. Jen ses párkrát zapomněl zmínit. *rofl* Žeru ho.
Ještě Sirius - ale co Sirius? Stranou Harry se Severusem, Sirius s tím žít může? Vždyť on není vrah a je taky Nebelvír...
 
Můj pocit: oko hurikánu.
30.Nevinný 2.část
Michangela
23. 1. 2011 16:29
Najednou mi připadá, jako by se všechno zintenzivnilo. Vztahy jsou jasnější, akce rychlejší, vytratila se nejistota a hledání. A do toho vtrhne útok na přátele, oběť už ne bezejmenného Kruvalského ochránce, zrada, únos a psychický útok na Harryho jistotu - Severuse. Koťátko nebo štěňátko mi krásně ukázalo, jak se Harry vyrovnává se situací. A vše by bylo lepší a lepší, kdyby nenastala druhá vlna nebezpečí. Kdo chtěl zabíjet? Sev se bojí. Harry to určitě nebyl, ale... A Voldík u bran. Moc toho ví. Líbilo se mi, že se Harry nechtěl ptát na Severuse, že mu důvěřoval. Ale to tajemství se provalilo jako každá věc, které se bojíme. To mohl Severus předvídat. Jenže Harryho hněv taky přestřelil. A najednou, na dvou místech, dva zranění, sami, bez té, která by jim prozářila srdce svou bezprostřední radostí a láskou. Okolo to vře, nejistota, nebezpečí a zrada se točí v šíleném kruhu a uprostřed jsou dva opuštění jedinci, ztracení sami v sobě. Ale já vím, že tam je i jistota, před kterou oba jen zavírají oči. A až ji najdou, bude líp. Všem. A já děkuji za nádherný zážitek. A moc díky také za ochutnávky a poznámky na konci!
PS: Voldemort se snažil působit mile a to bylo strašidelnější a nebezpečnější než jeho oblíbené kletby.
 
Jin a jang
30.Nevinný 2.část
Mononoke
23. 1. 2011 21:31
sú tu s nami stále. (Alebo po našom: raz si hore a raz dole.) Albus podáva pomocnú ruku Severusovi, kto ju podá Harrymu? Sirius nie. Aj Lili je z neho vystrašená, patrí iba Severusovi, ale vie o nej aj Voldemort, kto sa dostal až tak blízko? Lili vie variť elixíri a chce byť iba Severusova...
Teším sa na pokračovanie. Preto, lebo každou kapitolou - aj tou naplnenou bolesťou sme bližšie k megaromantikcej časti. K šťastnému koncu - možno.
 
Re: Na kolenou...
30.Nevinný 2.část
Mononoke
23. 1. 2011 21:35
Pri kontole idú kúzla od posledného po prvé, ak si dobre spomínam.
 
.....
30.Nevinný 2.část
samba
23. 1. 2011 21:42
Ahoj.zase jsem zbaběle četla nejdřív komentéře a rozhodla jsem se, nečíst.Směj se ale někdo jako ty co má čtenáře ve své moci, je tak neskutečně ovlivnuje .Ničilo by mě to a to já rozhodně nechci. Stejně mam depku i tak a infarkt k tomu mi netřeba.Je jasný,že muselo něco přijít aby nastal posun v příběhu ,sice nevím co v dusledku nečtení ale dokud nebudu vědět, že hrdličky zas hrdlí,nečtu.Merlin s tebou
 
Re: Re: Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Mononoke
23. 1. 2011 21:52
Until proven sa nám včera znova rozbehol, ale pre pauzu, ktorá tam bola pri prekladoch som skončila (zas) u originálu, a potom sa vrhám (zas) na Nocturne - Tira Nog je skrátka výborná. V poradí za Elysejským klíčem.
 
Ahojky, Jacomo :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 13:01
Promiň :)) Ano, umím si to představit... :) (A neodolám, nádherný proslov: "skřet vem všechna varování.." :D)
Ano, že se jedná o Severusovo vyzrazení věštby muselo být jasné :) Jenže tady jde o mnohem víc, právě teď Harry musí zvažovat, zda Severus ve svém zrazování nepokračuje i dnes... Všechno je špatně - máš pravdu :)
A naprosto souhlasím s tvým vývojem, co přijde po vzteku a vině, ano... Tak to bývá. Většinou ;-) A někdy ne... :))
To nevadí, že nevíš, kdo je zrádce :)) Však my na to přijdeme ;-)
Netěšíš se na příští pátek? Tomu rozumím. A to ještě netušíš... :D Ale myslím, že by byla škoda ho vynechat ;-)
Moc děkuju, Jacomo :)) Budu doufat, že příští kapitola přinese lepší dávku :))
 
Ahojky, Marylin :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 13:03
Děkuji mnohokrát :)) Napětí si doufám užijete i příště ;-)
Jsem moc ráda, že ti smím pátky trochu vylepšit :))
Díky! :))
 
cim :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 13:05
Pravda, naprostá, absolutní pravda - v kouzelnickém světě by bylo možné cokoliv - ale přece jen, nějaká pravidla se dodržovat musí ;-)
 
Re: Re: Ahojky, cim :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 13:05
:DD Ano, to by byl docela gól, kdyby se Harry sám zrazoval :DD
 
Sevy :D
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 13:08
Smutný a hrůzostrašný pohled... :DDD To věřím! :D
Důvěru ve mně vloženou nezklameš??? :DDDDD Netuším, odkud to máš, ale moc se mi to líbí! :D
Tak tedy doufám, že se mi sem brzy vrátíš ;-)
 
Ahojky, emmm2010 :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 13:16
Promiň :)) Je mi líto, že jsem ti tak pokazila páeční těšení, snad se mi to podaří brzy vynahradit něčím pěkným :))
Jak mohl Harry tak rychle přestat věřit? Nebylo to moc rychlé ;-) Těch útoků, podrývajících důvěru, bylo několik za sebou a postupně nahlodávaly... A Veritasérum, to je "silný kafe". Přesto, po prvním šoku, nyní Harry ví jistě jen to o vyzrazení věštby (a odstranění vzpomínky), protože to Severus potvrdil i sám - všechna ostatní obvinění jsou zatím jen "možná". Ale nezanedbatelně "možná". :)
Bojíš, se, co si na vás na příště vymyslím? Boj :D Sranda to nebude... :)) Ale otázky zodpovím. I když je nejdřív ještě trochu víc zamíchám... ;-)
Ale moc ti děkuju :)) Díky, že se ti Klíč může líbit i ve chvíli, kdy to nevypadá nejlíp :))
A naděje... Ta přece nikdy neumírá :))
Přeju ti, aby ti ten týden uběhl co nejrychleji :)) Díky! :))
 
Re: Re: Ahojky, Rowene :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 13:22
:))) Upřímně, někdy je to docela záběr, všechno zodpovědět - a neopakovat se, neprozradit moc... :DD Ale z té "průtrže" jsem nadšená :)) Tyhle vaše reakce jsou pro mě takový malý zázrak na zemi ;-) Zda čtou i zapřísáhlí odpůrci slashe? :D Doufám... ;-) :DDDD A přiznávat to nemusí :))
Díky, Rowene :))
 
Re: Alice!!!!! Ty zvíře!
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 13:35
:DDDDD
Jsi vážně dobrá, Elzo :D A fakt ses do toho obula pořádně, jako správný luštitel hádanek ;-)
A ano, beru to jako řečnické otázky, tudíž mlčím jako hrob :))
Jmen padlo opravdu hodně... :)) I to správné ;-)
 
Re: Re: Ahojky, alman :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 13:39
Google neumí přeložit zmijozelštinu? :DDDD Nádhera.... :D
A víš, co mi dalo práce, to vymyslet takhle??? ;-)
Upřímně - původní myšlenka byla, že to pochopíte všichni hned po přečtení. Podle komentů jsem zjistila, že tomu tak není - a pokusila se kapitolu přečíst "vašima očima", bez mých znalostí o ději - a ano, byla jsem vážně MOC matoucí :D Takže jsem chtěla to napsat v komentech narovinu - a pak jsem se zarazila. Vlastně, proč to říkat? Proč vás nenechat prožít si ten jejich zmatek a nejistotu spolu s nimi? :))
A skvělá paměť, Alman - ano, přesně tohle Severus o Voldemortově nitrozpytu řekl :))
 
Ahojky, Nade :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 13:42
Promiň :)) A děkuju - díky, za tvůj smutek pro všechny tři.
Zcela souhlasím, každé tajemství je hlavně zranitelné místo a před hlavní bitvou je dobré mít "čistý stůl" :))
Jsem moc ráda, že se můžeš na další děj těšit :)) Snad tě nezklame. Díky! :))
 
Re: Re: Ahojky, Willy Wonko :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 13:43
:D Dobře, tak tedy do sklepení :D Myslím, že tam by se Harrymu líbilo víc... :D
Klišé se mi doufám podaří ubránit ;-) Ovšem zda se ti to bude líbit víc... to uvidíme ;-) Díky! :))
 
Re: Re: Ahojky, kakine :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 13:49
Zrádce převlečený za Voldemorta? Joj, tak to by už bylo hodně zamotaný :D Ale ne, on opravdu byl za hranicemi, dovnitř by se nedostal - aspoň ne snadno a sám.
S lesem máš pravdu, ale nemám pocit, že by pokrýval celý zbytek hranic Bradavic kromě vstupní brány a jezera. A pokud u JKR ano... tak v Klíči jsem si dovolila udělat v něm mezeru :D Nakonec, cesta do Prasinek taky nevedla skrz Zapovězený les, ne?
S vaším podezříváním Lily se opět potvrdilo, jak někdy může být autor sám slepý :)) Vaše argumenty jsou vážně hodně dobré, tak logické, sama bych ji musela podezírat - ale ne, "má" Lily je nevinnost sama :)) Takže kdo jiný se mohl dostat do Snapeova bytu, aniž by narušil ochranné bariéry??? :D
Doufám, že pokud se soustředit nedokážeš, nikdo z profesorů si té indispozice nevšimne ;-) Ať ti tedy celý týden uběhne rychle :))
 
Re: Re: Re: Re: Ahojky, Slimčo :)))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 13:50
:D Tipuju, že masožravou... :DDD Není zač! :D
 
Ahojky, miono :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 14:00
Určitě nejsi krutá - a máš pravdu. Severus se vždy choval až krutě logicky (především sám k sobě), tohle byla velká chyba - zvláště, když věděl, že není sám, kdo to tajemství zná. Zřejmě, kdyby měl víc času, jednou by sám došel k tomu, aby to Harrymu prozradil... Bohužel, právě nyní není "obviněn" jen z vyzrazení věštby, ale z přetrvávající zrady - a to je mnohem horší, než by ho kdy napadlo.
Ale máš pravdu - pokud projdou touhle bouřkou, už by je nic rozdělit nemělo. Kromě jediného :)
Děkuji ti :)) Jsem moc ráda, že se ti kapitolka líbila taková, jaká byla :))
 
Ahojky, Mariano :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 14:13
Děkuji ti :)) Doufám, že jsi to učení dohnala alespoň později a nezpůsobila jsem ti nějaké školní komplikace :))
Ano, to jsi odhadla správně - chtěla jsem vás ve víře v Severuse "nahlodat" :D
Má vize bradavických štítů je taková, že ony si žijí svým vlastním životem (magií Zakladatelů) a pouze Albus, coby ředitel, má právo do ní zasahovat. Tedy je zvednout či nechat klesnout, třebaže ony samy to v plánu nemají.
Sirius to opravdu není. Ani Lily :))
Voldemort a Veritasérum :))) Tak tak, matoucí :)) A k čemu by mu to bylo, kdyby lhal? A k čemu, kdyby nelhal? Jeho "proslov" jsem volila a opravovala snad tisíckrát... ;-) Protože je mi jasné, že se k němu zvídavý čtenář po odhalení pravdy opět vrátí :))
Harry mu zpočátku věřil vše. V rozhovoru s Lily přeci ještě říkal "Zradil tě, zradil mě" - tehdy ještě věřil všemu. Pak ho samotného napadlo, že Voldemort možná Veritasérum nevzal. A vyzrazení věštby mu Severus povtrdil sám - včetně odstranění vzpomínky na to, že to už jednou Harry zjistil - proto tomuhle věřit zůstal zcela - o ostatním zatím jen váhá.
Udržet tajemství - no, je to práce :D zvláště, když jsem ho takhle "nakousla" :D
Moc děkuju :)) Opravdu mě hrozně těší, když se mi daří překvapovat; některé věci jsou sice pevně dané předem, ale udržovat čtenáře v mírné nejistotě je poměrně velká odměna pro autora :))
Děkuji ti za to, Mariano :))
 
Ahojky, Popoles :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 14:31
Promiň, omlouvám se... :)) (A Janě tímto též... :D)
Díky, jsem ráda, že se ti scéna s prvním tykáním líbila ;-) Ale už to mohlo napovědět (jak mě správně znáte ;-) :D), že to je pouze předzvěst bouřky :D
Podezřívácí! :D Krásné potvůrky. Ano, ano, Petrificus byl seslán jen dvakrát ;-) A tohle vysvětlení ponechám na Severusovi ;-)
:D Vidím, že podezříváci zapracovali opravdu skvěle - všichni jsou podezřelí! :D Filch ne??? :D Nad paní Norrisovou jsem kdysi sama uvažovala... :D
Správně....!!!! Úžasný postřeh :))) (A mlčím, který ;-))
Díky :)) Jsem ráda, že se ti Voldemort líbil :)) Zda má ze Severuse strach? Myslím, že svým způsobem by měl mít; Severus mu byl velmi blízko mnoho let, mnoho toho ví - a ať v mudlovském světě, nebo v kouzelnickém, správné informace jsou ta nejhorší zbraň :)
Ano, o Červíčkovi Harry ví. Ovšem kdyby Voldemort nikdy věštbu neznal, nemuseli by se Potterovi skrývat pod Fideliem :) Všechno mohlo být jinak... Tu lavinu opravdu spustil Severus. A co Harry ví právě teď? Má jen jistotu, že Severus vyzradil věštbu. A že všechno ostatní, co mezi nimi bylo, by mohla být lež. Takže ano, první reakce je prostě hněv - je v situaci, která ho mate, která ho bolí a kterou hrozně nechce - tak se zlobí. A bolest přijde brzy...
Klíč? Dobrá otázka ;-) Na kterou neodpovím :)))
A máš pravdu, Albus jako další "do party" je člověk, který nastalou situací trpí. A hodně.
Doufáš, že mám usmíření v plánu? :DDDD Ne, samozřejmě, teď se budou nenávidět až do smrti a tu půlkapitolovou erotickou scénu hodím do koše :DDD
Výčet kouzel - smysl to má pouze v tom, že Avada byla seslána mezi Severusovým posledním kouzlem v noci, než šel spát (jak říká) a před tím, než se vzbudil (jak říká) ;-)
Já děkuji tobě, Popoles :)) Moc doufám, že i příští kapitolu přežiješ ve zdraví... :)))
 
Ahojky, Alex :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 14:35
Díky :)) Jsem moc ráda, že tu jsi a že se aspoň občas můžeš vynořit :))
Ty také??? :D To je krása, já si taky ymslela, že jsem v tomhle jediná, i největší milovníci páru H/S, co znám, se občas s nadšením začtou do jiných povídek - zkoušela jsem to taky, ale (prozatím) mě žádná nedokázala připoutat natolik, aby utlumila stesk, že tam ti dva nejsou, případně se nesnáší... No, to už vůbec ne, kdepak. Příběhy, kde se od začátku do konce nemají rádi, těm se zdaleka vyhýbám :)
Takže i pro mě je to moc milé zjištění, že nás postižených je víc :)))
 
Re: Re: Ahojky, assez :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 14:55
Lily .. :)) Ano a nejsi jediná :)) V tomhle se skutečně ohromně projevilo, jak si autor umí "jet svým koridorem" a nevidět různé odbočky :)) Mmá představa Lily je tak naprosto čistá a nevinná, že mě tahle možnost nikdy ani nenapadla - ale souhlasím s vámi všemi, ano, ona vypadá jako zcela logický adept na zrádce. Ale není :))
S kapitolami? Dokončuji 36 :)) A uf... :))
 
Re: Re: Re: Ahojky, assez :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 14:59
:D Pravda. Ale nelhal :D Harry se přece nikdy nezeptal - Ty Albuse miluješ? Spal jsi s ním? Jsi s ním něco jako ženatý? :D Takže nelhal! :D Jen tak nějak zmijozelsky neřekl úplně všechno. Ale - na druhou stranu mu řekl, že na jisté otázky ohledně Albuse (konkrétně s rituálem) mu neodpoví a Harry s tím souhlasil :)
Co se týče Siriuse - on teď už přeci žádné výčitky nemá. On si je jistý, že Avadu seslal Severus - jako odvetu za jejich "malý rozhovor" :)) Takže v jeho očích jsou dluhy opět vyrovnány. Anebo jsi otázku ohledně něj myslela jinak?
 
Ahojky, Michangelo :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 15:07
Děkuji :)) Tvůj popis, shrnutí kapitoly, byl naprosto skvělý :))
Nebýt Belatrix a Siriuse bezprostředně předtím, určitě by Harry nereagoval tak radikálně. Jenže takhle už byl nahlodaný moc... A jediná jistota, kterou nakonec měl, bylo to, že jeho rodiče zemřeli i Severusovou vinou. To je šok. Po šoku většinou první reakce je hněv - Severus byl jeho naprostá jistota a najednou to tak možná není a možná to tak není vůbec...
Ale je to oko hurikánu, ano, správně :) Protože ta skutečná smršť přijde až s příští kapitolou - a současně s tím přijdou i jistoty :))
Moc děkuju, Michangelo :)) I za Voldemorta :))
 
Ahojky, Mononoke :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 15:13
Přesně tak - jednou jsi nahoře a jednou dole :))
A velmi správná otázka - kdo pomůže Harrymu? Jeden ano ;-) Ale kdo to byl, to se dozvíte až v přespříští kapitole (A doufám, že vás to mile překvapí) :)) Tu příští strávíme především se Severusem.
A opět velmi správně, Lily je přeci tak velké tajemství - jak to, že o ní Voldemort ví?
Díky :)) Jsem ráda, že se můžeš těšit - a velmi schvaluji tvůj přístup a důvody ;-) :D
Díky, Mononoke :))
 
Re: Re: Na kolenou...
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 15:14
ANo, taky jsem to tak nějak chápala, přišlo mi to jako logický postup - i když je pravda, že u JKR jsem si to neověřovala.
 
Ahojky, sambo :)))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 15:19
Nesměju se :)) Možná to tak vypadá, ale vážně ne. Naopak - jsem ráda, že ses tak rozhodla. Protože tomu rozumím, jistá děsivá zkušenost s příběhem, kde jsem si postavy zamilovala a drahá autorka mi je velmi nechutně zahubila na konci, mě poučila, že si (většinou) nejdřív - před začtením do nového příběhu - zbaběle shlédnu konec ;-) A pokud jsou všichni živi, pustím se do čtení :D
Takže tvému opatrnému přistupu rozumím :)) Budu se na tebe těšit, až zase budou hrdličky hrdlit :DDDD Měj se zatím krásně! :))
 
Re: Re: Re: Re: Re: Ahojky, Katrin :))
30.Nevinný 2.část
Alice
24. 1. 2011 15:21
Ach ano, Nocturne... Má první věc od Tiry, kterou si mě naprosto získala :)) Taky jsem ho čela už mnohokrát :))
 
Propast
30.Nevinný 2.část
Salazaret
24. 1. 2011 15:50
Doufáš, že mám usmíření v plánu? :DDDD Ne, samozřejmě, teď se budou nenávidět až do smrti a tu půlkapitolovou erotickou scénu hodím do koše :DDD

Já jsem prostě neodolala a musela si nějaké ty komentíky zase přečíst... Ale u tohohle výroku jsem ležela na postely a lapala po dechu... Ono se není čemu divit, když přes smých a kašel se snažím pochytit i nějaký ten kyslík... Ale ono to vážně moc nešlo... Vzduch je tak strašně přeceňovám :D :D :D

Za víkend kdy jsem ležela trochu ve 40stupňových horečkách jsem přemýšlela o klíči a hlavně o další kapitolce...
Strašně mě zaujal název... Nad propastí... A uvědomila si, že do pátku asi umřu nedočkavostí...
Nad propsatí se každý ve svém životě jednou ocitne... O tom vím své a je mi taky jasné, že je jen na nás jak se s touhle temnotou popereme... Skočíme dolů? Nebo najdeme most a tu propast překonáme? Já neměla daleko k tomu, abych si vybrala tu první možnost... Ale nakonec povídky jako je ta tvoje mi ten most ukázali a já v klidu přešla na druhou stranu...
Jsem zvědavá, co se stane příště už jen kvůli situaci, která nastala v téhle kapitole... Ale taky vím, že to nebude procházka růžovou zahradou (ale já stejně růžovou moc nemusím)
Ale čeho se taky nemůžu dočkat je ta půlkapitolová romance... Opravdu ji už máš napsanou? Kdyby jsi viděla jak je na tom má představivost a co všechno se přes ten víkend, kdy jsem jen ležela a snažila se umřít, odehrálo v mé hlavě...
Asi bych už měla končit... Nebo se rozepíšu ještě víc a to by bylo pak ještě na hooodně moc dlouho :D :D
Jsem opravdu ráda, že jsem tuhle povídku našla a děkuji Alice...

Tvá Salazaret
 
Re: Re: Re: Ahojky, assez :))
30.Nevinný 2.část
assez
24. 1. 2011 16:46
Tož… Lily: ok, ok, beru, je čistá, chápu Tě – podala jsi to jasně. Což mě odradilo od té myšlenky. Na druhou stranu… pokud se o ní někdo dozvěděl… byla by snadným způsobem, jak informace vynést ven. Tedy – kdyby byla někým ovládána. OK, zavrhnu to. :D
36 a uf? :D No… to už jsou čtyři od konce, to by nemuselo být až TAK UF. :D I když… X-) :D
Harry… ne, nezeptal. Protože ho to co? Nenapadlo. Když se střetl s infem o Karkarovovi, zeptal se. Severus se z toho nevykroutí – tohle mu nutně muselo být zcela jasné. Takové informace se jen tak NEPŘEHLÍŽÍ. Upřímně – koho by něco takového napadlo? Že Severus a Albus? Nene… a s tímhle nemá dokonce nic společného Albus, jediný, na koho může být Harry naštvaný, je Severus. (Ne, neulehčím Ti to. :)) Jistě – neodpoví. Takže lhal a zatloukal zcela záměrně. Ajjj, to bude bolet. :D
A Sirius – nemá? Ale bude je mít, až zjistí, že se ho nesnaží Severus bezcitně zavraždit. Navíc sorry, ale je opravdu pitomec – proč by nechtěl Harrymu ublížit tím, že smlčí atentát na svou osobu, ale chtěl by ho zabít tím, že Siriuse zavraždí. Ha…?!
Takže znova – řekněme, že mu Severus dluh odpustil. A bylo to zmijozelskou kalkulací. Ale to nemaže automaticky jeho (Siriusův) dluh vůči Harrymu. Harry Severuse miluje. A Sirius do toho chtěl bezdůvodně vrazit klín. Protože… Severus taky miluje Harryho. Kde je vysvětlení? Kde je omluva? Kde je pokání? Když z té rovnice vyšoupneme Severuse, pořád Harrymu dluží za to, co málem spáchal.
 
Re: Re: Re: Ahojky, kakine :))
30.Nevinný 2.část
kakin
24. 1. 2011 16:53
nehodlas doufam povazovat za zradce Brumbala, ze ne? jediny, kdo me opravdu napada, ze by dokazal bez poruseni ochrany bytu vklouznout dovnitr, je on...a to se mi nechce vubec libit...ted me tak napadlo, co nejaky domaci skritek? tech je v Bradavicich plno, sotva si nekdo vsimne, ze jeden obcas chybi...mam takovy dojem, ze sem to rozlustil xD a opovaz se rict, ze ne, jinak zesilim
 
Re: Ahojky, Popoles :))
30.Nevinný 2.část
Popoles
24. 1. 2011 17:27
Já mám postřeh a ani se mi neřekne který? Jsem velmi nešťastná! :-DD
Ano, paní Norisová byl na první místě u mých podezříváků. Taky jsem jeden čas byla přesvědčená o vině Severusovy sovy - rozhodně se tvářila jako Voldemort pod peřím :DDD
Díky za vysvětlení pořadí kouzel v hůlce, to víš, po takovém šoku se na mne musí mluvit pomalu, polopatě a nejlépe s pomocí obrázků...

Ehm... říkáš, že šmajchlovací kapitola v koši neskončí? Nemáš tušení, jaký šutr mi spadl z pravé komory...
díky Alice :-))
 
Re: Re: Re: Ahojky, alman :))
30.Nevinný 2.část
alman
24. 1. 2011 17:39
Věřím, muselo být celkem náročný naznačit dost, aby nás to napadlo a zároveň málo, aby jsme neměli úplnou jistotu.:)

No já jsem hned po přečtení prošla komentáře, protože jsem si myslela, že to tam bude zmíněný a já budu mít jistotu, ale vidím tam jen samý: co nám to děláš... nééé... Severus by nikdy...nééé!:D Tak si říkám sakra, někde se stala chyba, přece není možný, aby na to nikdo jinej nepřišel? Buď jsou všichni tak v šoku, jak se to celý zvrtlo nebo jsem já tak paranoidní, že vidím konspiraci úplně všude.:D Jsem se na to prostě musela zeptat.

Ty si hodně libuješ v mnohoznačných odpovědích, což?:))... "ano, přesně tohle Severus o Voldemortově nitrozpytu řekl"... no to vím taky, že to řekl.:D Ale co z toho plyne? Že to platilo tehdy a teď je to jinak, že Severus lhal, že si to jen myslel, nebo že to tak vážně je a Brumbál si prostě nevšiml, že se mu po hradě poflakuje Voldemortova magie? Ach jo, ty jsi hotovej plukovník Flagg, víš to?:D

Ale stejně díky. Přece jen nemusí pršet, stačí když kape.:)