Jdi na obsah Jdi na menu
 

Archiv komentářů ke kapitole 28 2 2. část

 

Ahojky, Májo :)))
28.Poprvé 2.část
Alice
10. 1. 2011 23:17
Moc děkuji... To jsi napsala tak hezky. Díky :))
A moc děkuji, že jsi vycítila všechny "přísady" jejich rozchodu - i to, že hloubka vzájemné víry jeden v druhého tím nijak neutrpěla :))
:DD Tak to jsi mě totálně rozesmála :DDD S tím dotazem na Moudrý klobouk a Albuse :DDD Jak pravdivé!
Ano, a tady jsi připomněla další věc, hrající v Siriusův neprospěch - dědičnost a zlá krev jeho rodu. Třebaže si zvolil Nebelvír, něco z jeho krve muselo být temné. Nechat ho zamilovat? Ano, přemýšlela jsem nad tím. Ale prozatím je myslím příliš soustředěný na Harryho, než aby mohl vidět kohokoliv jiného. Navíc - probůh, do koho??? :D Nemám nápad, ze stávajících profesorek toho moc k výběru není :DD A vsouvat nové postavy se mi zatím moc nechce...
Děkuji, že se ti líbilo Severusovo uklidňování. Bez ohledu na vztah mezi nimi, kdo jiný by mohl hněvu a jeho následkům rozumět víc, než Severus? :))
Díky i za Nebelvíry :)) Zaměřuji se tu víc na zmijozelskou kolej, ale nerada bych, aby to sklouzlo k tomu, že nakonec jsou Zmijozelové ti "dobří" - všichni tu mají své silné kladné stránky :))
Svádění s Krakenem za dveřma :DDDD
A sex prostřednictvím Iskariota - přiznávám, že mě tahle myšlenka provázela od začátku ;-) Děkuji, jsem moc ráda, že se ti to líbilo :))
A těší mě "veverky" :D vždycky mám velkou radost, když se mi podaří rozesmát :))
Ale pozor, já vážně nejsem komik :))) To, že bude příští kapitolka úsměvná neznamená, že to bude plné vtipů :)) Bude taková milá... Možná jsem na ni chtěla upozornit hlavně proto, protože bude svým způsobem poslední, ve které zazní "lehké tóny". Nechci říct, že od té následující bude už jen tma a hrůza (i když té bude také dost), jen to, že vše bude intenzivnější, hlubší. A chvilky oddechu... budou nejspíš skutečně jen chvilky. Snad to se mnou ustojíte :))
Děkuji, Májo :))
 
Ahojky, Nade :))
28.Poprvé 2.část
Alice
10. 1. 2011 23:24
V tom máš velkou pravdu - vlastně si sám otevřel oči. A ano, jistě by Harryho nechal "vylétnout z hnízda" - jen kdyby v tom nefiguroval právě Severus. A souhlasím s tebou, neumím si sama představit, že by mezi ním a Severusem někdy mohlo být skutečné přátelství. A tolerance... někdy se rodí jen velmi pomalu. A někdy se to nepodaří nikdy.
Děkuji, že sis poslechla písničku a nechala v sobě proznít všechny ty emoce :)) Moc děkuji! :))
Scénu, kdy Sirius Severuse "dostal" jsem přepisovala několikrát ;-) Dalo mi hodně práce vymyslet, jak to udělat, aby i velký Mistr mohl "padnout" do léčky :)) Máš pravdu, on ve skutečnosti Severuse zabít nechtěl.
A moc děkuji za pochopení Severuse - to, co patří Harrymu, dá jen jemu :))
Děkuji ti, Nade :))
 
Ahojky, Mouldýně :))
28.Poprvé 2.část
Alice
10. 1. 2011 23:27
Mám pocit, že tvůj nick vidím poprvé - takže tě tu velmi vítám :))
A děkuji :)) I tohle tvé vyjádření pocitů mě vemi potěšilo, sloh není třeba :))
Ohledně Draca - víš, že ses trefila? :D Právě v příští kapitolce prozradím, kdo si začíná získávat srdce našeho milého Zmijozela ;-)
Díky :))
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ohromné
28.Poprvé 2.část
Alice
10. 1. 2011 23:34
Sion, tak tenhle pocit jsem měla u Relikvií také. Albusova smrt mnou otřásla, ale ta Severusova... přesně, příběh tím nějak zhořkl.
Zrádce... Naznačím ;-) Jeho jméno padne v kapitole 30. A vysvětlení bude probíhat v následujících dvou :))
 
Ahojky, Misule :))
28.Poprvé 2.část
Alice
10. 1. 2011 23:46
Děkuji ti, jsem moc ráda, že sis kapitolku mohla tak užít :))
A moc děkuji, jak krásně jsi tu Albuse popsala, ano, souhlasím s každým slovem :)) Včetně toho, že i pro něj jejich vztah hodně znamenal.
Ano, chápeš to správně, brýle a nůž byly jakýmsi magickým smybolem jejich slibu :)) A ano, během Ronova mazlení Severus skutečně trpěl jako zvíře :DDDD
Ano! Přesně :)) Mazlení bylo krásné, ale nebyl ještě správný čas :)) Děkuji, že se ti líbilo ráno poté :))
Hádka o Severuse :D Ne, tomu jsem prostě nemohla odolat, Albus a jeho provokace, kterými je oba postrkuje... :))
Správně :)) Třebaže scéna s jedem byla okamžitý nápad a původně vůbec nebyla v plánu, i mně ti přišlo jako logické vyústění, jednou prostě Sirius musel takhle "bouchnout".
:D Díky :)))) Moc mě těší, že se ti líbila scéna ve sprše :)))
Mílové kroky, ano, asi ano :D Ale i Harry si konečně uvědomil, že je vlastně dospělý ;-)
A jsem moc ráda, když dokážeš tu romantiku najít :)) Znázorňovat Severuse jako romantika je velice ošemetné :D Takže to musím vkládat nějak nenápadně mezi řádky :))
Děkuji za přání :)) Tobě přeji krásný a pohodový týden :))
 
Re: Re: Ahoj Alice,
28.Poprvé 2.část
Alice
10. 1. 2011 23:47
:D Díky :D To "šprtnutí", to jsem si dovolila vsunout do děje svůj vlastní soukromý vtípek :D (Přiznávám, trochu jsem čekala, že mi bude někdo vyvracet, že takové slovo by Severus z úst nikdy nevypustil - ale nemohla jsem si pomoct :D)
 
Misule, děkuju :))
28.Poprvé 2.část
Alice
10. 1. 2011 23:50
Protože tímhle jsi nádherně a přesně vyjádřila podstatu věci :)) Ano, Severus je čestný muž, on by nemohl žít "ve lži a podvodu", ani vůči Albusovi, ani vůči Harrymu. prostě si musel vybrat a to okamžitě :))
 
Ahojky, Enne :))
28.Poprvé 2.část
Alice
10. 1. 2011 23:52
Vítám tě tu :))
A děkuji, díky za každý z tvých úsměvů, díky i za tvé slzičky :)) Moc mě těší, že si tě Klíč mohl tak získat :))
Budu doufat, že ti přinese ještě hodně hezkých chvilek :))
Díky :))
 
Díky, Jean :)))
28.Poprvé 2.část
Alice
10. 1. 2011 23:57
Jsem nadšená, když jsem tě mohla i zde rozesmát :)))
To ano, Iskariot má své nečekané možnosti... ;-) :D
:DDD promiň, za ten monitor se omlouvám :D Ale to o těch veverkách řekl Draco, já ne :D
Sirius, rozbitá lahvička... To jsem celá já, nikdy to nikomu neusnadním ;-) Ale na druhou stranu, těch pár okamžiků bylo pro Siriuse opravdu tvrdých.
Doufám, že to, co po ochutnávce bude následovat, bude ještě lepší... ;-) :D
Děkuji moc, Jean :))
 
Sion :))
28.Poprvé 2.část
Alice
10. 1. 2011 23:58
Vždyť tu klidně chatujte, dělte se o myšlenky :)))) Nic mě nebaví víc, než smět sledovat, jak nad příběhem přemýšlíte :))
 
Ahojky, Bábovko :))
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 00:00
Děkuji ti :)) Jsem moc ráda, že se ti kapitolka líbila :)) Snad se mi časem podaří ukázat i něco dobrého ze Siriuse... ;-)
Díky :))
 
Ahojky, Walentine :))
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 00:01
Moc děkuji :)) Jsi opravdu milá :)) Díky... :))
 
Re: . . . .
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 00:03
No... co na to říct? Budou slova jako "nechápající, nevěřící úžas" dostatečně vystihovat moje pocity? :))
...Myslím, že jsem to sama ještě úplně nepochopila... :)) Sázím na to, že se Toplist jen tak docela obyčeně zbláznil :D
 
Ahojky, grid :)))
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 00:05
:D Díky! :DDD
A moc děkuju za všechna tvoje krásná slova, naprosto nádherně jsi vše vystihla... opravdu.
Díky, grid! :))
 
Ahojky, leaeno09 :))
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 00:06
Moc ti děkuju :)) To je od tebe strašně milé :))
 
Ahojky, Mononoke :))
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 00:08
Wau... :)) Úchvatná metafora, perfektní shrnutí :)) Díky!
Doufám, že i příští kapitolka ti bude "chutnat" :))))
Děkuji, Mononoke :))
 
Ahojky, Clowers.K :))
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 00:12
Děkuji ti :)) Jsem moc ráda, že se ti kapitolka líbila :))
Ano, Draco opět zaperlil :DDD Taky ho mám ráda :)))
Přesně, rozchod, volnost a touha, to je příliš mnoho nových věcí na jednoho člověka... že se i na jednu prťavou všudybylku v tom chaosu zapomene :DDD
Díky :)) A správně, určitě si nenech ujít Nebeský most! :))
 
Ahojky, kakine :)))
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 00:15
To mě moc těší! A Draco nám tu ještě "rozkvete" ;-) I když si nejsem jistá, zda tě volba jeho srdce nadchne... :DDDD Budu doufat, že se s tím aspoň smíříš... :DDD
Díky, kakine :))
 
Salazaret :)))
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 00:21
Vždyť já vím, že toho čekáme víc ;-)
Princův příběh to ale nebude, to myslím prozradit můžu. Ale jsem nesmírně zvědavá, co na něj pak povíte...
Ani konfrontace s "hadím ksichtem" :DDDD
Neškodnou informaci? Ale jo, klidně - v příští kapitilce si zazpíváme :DDDDD
Ale to tě asi moc neutěšilo, viď? :))
Věřím, že tě potěší další díl Nebeského mostu - a pak už tu skoro bude další pátek :))
Děkuji ti, Salazaret :)) Budu doufat, že další kapitolka ti tohle čekání vynahradí :))
 
Ahojky, cim :))
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 00:23
To máš pravdu, Sirius se vyřádil docela dost :)))
Jméno zrádce už prozradím brzy ;-) Přespříští kapitolu. A nemyslím, že to někoho potěší...
Děkuji, cim :))
 
Ahojky, marci :))
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 00:33
Děkuji :)) Moc mne těší, že se ti dílek líbil :))
Ano, to jsi pochopila naprosto správně - Albus je prostě intrikán ;-) On Severuse viděl přijít ;-) Proto využil tu krásnou příležitost Harryho vyprovokovat k "souboji" a Harry mu jako obvykle krásně naběhl na smeč :D Albus si přeje, aby Severus poznal, opravdu a intenzivně poznal, jaké to je, když je hluboce milován :)) Něco, co mu Albus takovýmhle způsobem dát nedokázal.
Ohledně vztahu profesora a nezletilého studenta - ano, máš pravdu, to jsem tu vypustila zcela záměrně. Za prvé, Harry je už téměř zletilý, za druhé, tohle téma bylo zpracováno v tolika příbězích, že se mi do něj opravdu nechtělo. A když tu může být tak osvobozující volnost se stejným pohlavím párů, proč si lámat hlavu s věkem, když Harry opravdu už není dítě? :))
:DDD Lily má holt i své stinné stránky :DDDD Ale neboj, oni si své soukromí zařídit dokáží ;-)
Opravdu? :D To jsem moc ráda, že jsem tě mohla až tolik rozesmát :DDD Ale uznej sama, Severus MÁ sexy zadek :DDDD
S koncem jsem byla hodná :)) Nechávám vás načerpat sílu... :))
Děkuji ti, Marci :))
 
Ahojky, Jacomo :)))
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 00:43
Děkuji ti! :)) Jsem moc potěšená, že se ti kapitolka líbila. Díky za tvůj smích i za tvé slzy :)) Opravdu - děkuji :))
A moc děkuji za Siriuse. Dostal tu velmi nevděčnou roli, ve které sám od sebe rostl a prohluboval ji dál, než jsem původně měla v plánu.
Albus - on se jen tváří, že je nad věcí. Kdyby v té chvíli řekl, jak moc pro něj Severus znamená - co kdyby Severus zaváhal? Albus ve svém stáří a moudrosti je obdařen ještě jedním neuvěřitelným darem - nesobeckou láskou. Milovat někoho tolik, že je ochoten nechat ho jít jinam, kde mu jsou schopni dát víc - to je velké. A určitě ne blahosklonné :)) Ale jako mnoho "velkých" věcí, i tahle musí zůstat utajená, aby mohla skutečně pomoct :))
Lily je choas :D Ale bude se hodit. Velmi hodit...
Jsem moc ráda, že se ti Draco líbí :)) Musel chudák zůstat nějaký čas v pozadí, ale teď už mu můžu dát trochu víc prostoru :))
Moc ti děkuji, za všechny tvé úvahy :)) Díky, Jacomo :))
 
Ahojky, Jano :))
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 00:59
Děkuji ti :)) Moc. Jsem vážně hrozně ráda, že jsi i přes ten humorný tón jejich rozchodu mohla vycítit, jak těžká to byla chvíle. Protože Albus ne vždy dával přednost válce před Severusem - kdyby to tak bylo, ani ta největší láska by nepřežila tolik let. Ano, jistěže ano, i mezi nimi byly krásné chvíle :)) Ale neber to tak, že láska mezi nimi skončila. Jen postoupila do jiné úrovně :))
Fanatismus - dokonalé. To jsi vystihla přesně. Fanatismus je děsivý, ať už se týká čehokoliv, protože je prostě slepý. A jak nenápadně se mění, že si to ani ten dotyčný sám nedokáže uvědomit, kdy vlastně překročil tu pomyslnou čáru... A máš pravdu, tohle se k Voldemortovi donese. Žádné tajemství nejde ukrýt věčně - zvlášť ta velká a nebezpečná ne.
Děkuji ti :)) A jsem moc ráda, že už ti jde "skládání sebe" líp :)) Částečně i proto, že brzy bude hůř...
Díky :))
 
Ahojky, Michangelo :))
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 01:12
Děkuji ti :)) Moc mne těší, že se ti dílek líbil :))
Ne, asi nemají rádi zvědavé holčičky :DDDDD
A děkuji ti - jsem moc ráda, že jsi to cítila stejně, tuhle "věc" Harry a Lily vědět neměli. Přesně jak říkáš - blahoslavená nevědomost :)) Severus ví, jak moc ho milují a jak by jim to ublížilo...
Díky, Michangelo :))
 
Re: Re: Ahojky, Elzo podruhé :D
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 01:33
Přesně, také myslím. V každém z nás je takové to "moje, nedám" :)) A ano, souhlasím (a moc!), s dětmi je to nutné, ale o nic lehčí :)
Stmívat se v tunelu bude postupně. Ale včerejším psaním kapitoly jsem rozbrečela i sebe... tak tohle je už asi úchylka :DDD
Ty doufáš v část přeživších hrdinů? Já doufám, že moji čtenáři přežijí všichni :D
 
Děkuji ti, Alice,
28.Poprvé 2.část
Slimča
11. 1. 2011 10:07
za další příval úžasných pocitů! Naznačuješ, že se nám to krátí, musím si je tedy o to víc užít. ;-) Komentuji s odstupem, takže už můžu směle vypíchnout dva pro mě dominantní momenty: rozchod s Albusem a obě konfrontace se Siriusem. (to už jsou tři, že? :-D ;-))
Albus – má první okamžitá reakce byla: tak rychle a snadno? A hned ta druhá: ale houby! :-) Snadné to nebylo určitě, to jsem jen v té chvíli zahlédla špičku ledovce a nějak mi nedošlo, že největší hrůza se vždycky skrývá pod hladinou. Co se rychlosti týče... Pokud se do vztahu zamíchá třetí, a přitom nejsou zpřetrhány ani původní citové vazby (a kdyby jen citové), bývá váhání opravdu podstatně delší. Na druhé straně, v povídce je čas velmi relativní pojem a ty jsi to rozhodování Severusovi opravdu maximálně ulehčila. Ať už absencí určitých aspektů klasického partnerského vztahu z Albusovy strany, či ztrátou hezkých vzpomínek nebo čistou logikou věci – Harry Severuse opravdu potřebuje. A přirozeně i Albusovým postojem k celému problému. Přimíchala jsi do toho i hormony, ty potvůrko (a ten pocit „chce mě!“)... To se opravdu odolává špatně. :-))) A my potřebovali nezamrznout na místě. Na druhé straně Albus. Mimoděk jsem přemýšlela, jak to celé vnímá. Cítí se opouštěný? Pro mě ano. Ale promítám si do něj spíše rodičovské pocity. Pečoval o Severuse a držel jej nad vodou mnoho let, možná i na úkor vlastních tužeb. Ano, dělal to z lásky. Severus pro něj znamenal tolik, že mu byl ochoten darovat svůj osobní život. Jenomže jej zřejmě nikdy nedokázal doopravdy vnímat v mileneckém kontextu. Jejich intimní sblížení jsem do určité míry chápala jako „dar“ někomu velmi důležitému, ne jako vzájemnou potřebu. Takže Severus odchází, konečně se staví na vlastní nohy a Albuse za sebou nechává stát s prázdnýma rukama. A jako správný rodič jej Albus nesmí zdržovat, protože přese všechnu lásku a touhu mít ho u sebe mu některé věci prostě nikdy nedokáže dát. Nikdy ho skutečně neztratí, ale jeho péče a podpora bude muset probíhat zpovzdálí. Ano – je to ztráta, i když velmi správná.
Víš co? Zbožňuju scénu, kdy Severus uklidňuje Harryho a Siriuse tak zachrání ze spárů Avady.

Harry přetočí tvář, pohlédne do černých očí a zašeptá: „Severusi.“
„Držím tě.“
„Severusi.“
„Jsem s tebou.“
„Severusi,“ řekne Harry potřetí. A bubny oněmí.

Merline! Z tohoto jsem málem zešílela! Nádhera!

Na Siriuse už mi moc místa nezbývá, nějak jsem se rozepsala... Kdyby chtěl někdo ublížit mému dítěti (záměrně vybírám osůbku, na kterou jsem v životě nejvíce fixovaná), bránila bych ho jako lev. Čím větší hrozba, čím větší strach, tím extrémnější činy. Myslím, že bych udělala cokoliv, abych ho uchránila. Sirius je nešťastný člověk, plný zášti, předsudků a se zoufalým nedostatkem informací. Trpí bolestí ze ztráty nejbližšího člověka a má strach. Jedná podle toho. Přemrštěně, ano. Ale určitě velmi trpí. Což nic nemění na faktu, že kdyby se mu skutečně podařilo (nebo spíše nepodařilo), co tak zbrkle započal, odpuštění a možná ani pochopení by se patrně nikde nedočkal. Udělala jsi z něj tragickou postavu a teď jen čekám, kam jej pošleš. Sirius si každopádně uštědřil pořádnou ránu a něco i pochopil, což je první schod vzhůru.

Jééééé – celá A4. To už ti nestihnu pochválit ani ty veverky! :-D Jenomže já se ještě musím alespoň malinko zmínit o Lily! :-D Prostě musím! Poprvé – fantastická scéna v Harryho ložnici po Sevově návratu od Albuse. Úplně chápu, proč Severus Harryho potřeboval. A teď Lily a její záškodničení –Jak se má člověk zachovat, když neví, jestli v té chvíli jedná s desetiletou holkou nebo dospělou slečnou? Zapeklitá situace. :-)))) Měla bych chuť ji zakousnout! :-D

Děkuji ti, Alice! Je to fantazie!
 
P.S.
28.Poprvé 2.část
Slimča
11. 1. 2011 10:11
To, na co čekám já, je úplně tajné a v příští kapitole se to nejspíš neobjeví... Ale třeba jednou... :-D :-D :-D
 
Za Siriuse!
28.Poprvé 2.část
assez
11. 1. 2011 14:45
:) Jsem ráda, že jsi s tímto projektem nesekla dík minulé kapitole. Byla by to škoda. Začínám mít ráda Siriuse. (A jsem taky nehorázně ráda za tvůrčí záchvat. Nebo jak jsi to pojmenovala.) Fajn, zpět… proč ho mám ráda. To je přesně ono – ti Nebelvíři. Jsou schopní udělat chybu velkou jako šelma, a pak se jako šelma rvát za odpuštění. Koneckonců si Sirius a Severus nemusí rozumět (i když by to bylo milé), stačí jim, aby nahmatali poté, co dojdou bodu varu, bod tuhnutí. A tím by měl být Harry. (Takže vlastně jo, musí být kamarádi. Kdo by se pak za Harryho mstil? …ne, to už jsem moc daleko.)
Víš, čeho se děsím? Toho, před čím jsi varovala – že nebudeš stíhat aktualizovat pravidelně. Už se děsím konkrétně poslední dvě kapitoly, když jsem vyčuchala, že jsme se dostali tam, kam jsi říkala, že se dostaneme. A proto mi to nedá… kde teď jsi? (A myslím číslo kapitoly, kterou píšeš k této povídce, ne stránku sedmé knihy JKR, kterou máš rozečtenou.) Prosím, PROSÍM, já to zcela nutně potřebuji vědět.
 
Kde teď je Alice :-D
28.Poprvé 2.část
Slimča
11. 1. 2011 14:56
Assez, proč mi posledních 14 dní vrtá hlavou přesně totéž? :-D
 
ad veverky
28.Poprvé 2.část
Elza
11. 1. 2011 14:58
Hem... tak jsem si četla znovu 13. kapitolu a Snape tam Rona nazve 'nedomrlou veverkou'. Jak asi Weasleyovi přišli k tolika dětem, že...? *;-)
 
Spojená magie
28.Poprvé 2.část
Slimča
11. 1. 2011 15:11
Aličko, můžu otázku? Albus a Severus měli díky rituálu propojenou magii? Tak nějak jsi to psala. Harry se k nim díky Eviteře přidal. Ruší se tohle spojení vrácením slibu? A je to důvod, proč Albus ono pouto odmítal podrobněji zkoumat? Zase "předvídal"? :-)
 
Ahojky, Slimčo :))
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 15:45
Já děkuji tobě :))
A moc - protože jsi skvěle vystihla všechny aspekty jejich rozchodu. U Severuse bylo hodně důvodů k rychlému a jasném rozhodnutí, kromě všeho, co jsi psala, on vlastně konečně v Harryho lásku "uvěřil" - někdy nestačí to vidět, vědět, cítit, abychom to dokázali přijmout, i tohle je nějaký proces, a ten Severusův prostě došel ke svému závěru. Uvěřil v Harryho lásku :)) A tím, že si dovolil mu na chvíli podlehnout, navíc i poznal, jak moc je blízko k tomu mít, co nikdy neměl. Albusův vztah byl víc než jen rodičovský, opravdu v tom byla i partnerská láska, jen postrádala ten oheň mládí a vzrušení, tu jiskru a zápal; Albus byl skálopevná jistota a klid. Harry je bouře vášní a citů :)) Nechci srovnávat, nechci říkat, že jeden je lepší než druhý, protože tak to nevnímám. Spíš tak, že Albus byl skvělý partner pro minulost, Harry by mohl být skvělý partner pro zítřek :)) Zda je Albus opuštěný? Ano, také myslím, že nějaké pocity ztráty musel vnímat. Přesto - ani on Severuse neztrácí, takové pouto nemůže být přetrženo beze zbytku azmizet, to snad ani nejde. Jejich vztah jen jednoduše přejde do jiné fáze; ve které bude Severus šťastnější a z jeho štěstí se bude Albus radovat. Starý pán už je prostě takový :)) Ale vždy si budou nesmírně blízcí.
A děkuji, že se ti líbila scéna s uklidňováním Harryho! :)) Jsem přítel metafor a vzletných slov (:D), ale občas mám pocit, že ta nejobyčejnější, nejprostší slova dokáží vyjádřit a zasáhnout mnohem intenzivněji :))
A opět paráda, Slimčo - moc děkuju za Siriuse. Pprotože on k Harrymu má naprosto rodičovské sklony, jen cinknuté tím, že v něm ještě vidí svého ztraceného přítele. To je taky zatraceně těžký a složitý vztah. A vrátit se zpoza Závoje, z Azkabanu, do světa, který se zdá tak jiný a nepochopitelný... jedinou kotvou jsou pro něj Remus, Harry a nenávist k Severusovi. Tak se jich drží jako klíště. On se vlastně ještě pořád srovnává s realitou, učí stát na vlastních nohách, možná to má ještě těžší než Harry, protože málokdo jeho situaci chápe. Tragická postava... máš pravdu. Ale takové z nich všech udělala sama velká JKR :)) Kdo z nás tušil, při otevření prvního dílu, že z kouzelné pohádky vyrosteme do tragédie řeckých rozměrů? Kam Siriuse povedu? Víš, že sama ještě nevím? Jisté věci má již v Klíči předurčené a nemyslím, že je změním, ale on se mi tu vyvíjí zcela sám :)) Dostal zcela zásadní úlohu, která ovlivní vše - a už ji splnil ;-) Ale mám s ním i jiné plány, o kterých jsem se ještě úplně nerozhodla, zda se do nich pustím... Takže nevím :)) Sama jsem zvědavá :))
Veverky :D Díky :D A Lily záškodnice... :DDD Velmi trefné :D
Prostě to "chlapcům" neulehčím ani v ložnici, jsem hrozná :DD
Děkuju ti, Slimčo :)) Jsem moc ráda, že se ti kapitolka líbila :))
 
Re: P.S.
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 15:47
Tajné? Jak - TAJNÉ???? Já to chci vědět! :DDDD
(Mám jediný tip a tím je happyend... A ne, ten se vážně v příští kapče neobjeví :D)
 
Re: Re: P.S.
28.Poprvé 2.část
Slimča
11. 1. 2011 15:51
Tak k happyendu se otevřeně hlásím! :-D Nene, to určitě nebude ono! ;-) A nepovím. Vážně si netroufnu, jen si tak nějak myslím, že u tebe mám naději, že se dočkám... :-D
 
Ahojky, assez :))
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 16:08
Díky :)) Seknout s příběhem? Asi to občas napadne každého pisálka, takové propady zřejmě k tvůrčímu šílenství patří :)) Ale udělat to je věc naprosto jiná :))
Na stránkách, kde jsem předloni zveřejnila své první povídky, jsem ve svém profilu použila jeden nádherný citát, mám dojem, že byl od Rilkeho (ale už nevím, pardon :)) Ve volném překladu zněl: "Pokud můžete žít, aniž byste psali, nepište." Já bez psaní a fantazie žít nemůžu. Realita mě zabíjí :)
Ohromně se mi líbí, co jsi napsala k Siriusovi - děkuju! Ano, tahle "šelmovská" záležitost Nebevlírů :)) Jeho a Severusovu vyloženému přátelství se bráním ze dvou důvodů - tolik let vzájemných ran se zažere pod kůži, příliš hluboko, prostě nejsem schopná si ty dva představit jako přátele. Jako dva, nezlomně a oddaně stojící po Harryho boku ve válce - to ano. A za druhé, opět, tohle téma bylo zpracováno v příbězích mnohokrát, "jak k sobě Sirius se Severusem cestu našel" (:DD) a já bych ráda šla svou vlastní cestičkou ;-)
Ke tvé otázce - dokončuji kapitolu 35. Což je zhruba tak na ostří nože, abych se nedohnala. Ale je fakt, že nevědomky a neplánovaně prodlužuju délku kapitol, z původních 12-13 stránek jsem teď na cca 18 a víc, takže pokud budu mít dojem, že už si "dýchám na záda", (sice nerada) sáhnu ke krajnímu řešení a změním rozdělení kapitol. Čímž vám nadělím mnohem víc "cliffhangerů" než jsem chtěla :-(( Ale snažím se, assez, opravdu. Každý den, pokud nepíšu, promýšlím následující děj do detailů, aby se mi pak psalo snadněji, když ho budu mít v hlavě "nalinkovaný". Ale je to těžké, čím dál jsem, tím intenzivnější je veškerý děj a tím hůř se mi hledají správná slova, jak ho vyjádřit... Snažím se ze všech sil. A doufám, že ty síly budou stačit :)) Opravdu velmi nerada bych zrovna v závěru prodlužovala aktualizace.
Snad tě to aspoň trochu uklidnilo :)) Díky :))
 
Re: ad veverky
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 16:12
Elzo :D
A víš, že jsi to svým způsobem odhalila - dokonce ani já sama to netušila :D Ale Lektvar spěchu mě napadl díky Molly Weasleyové, která vždycky dokázala dělat tisíc věcí najednou, jako správná matka pluku... tak že by si ho s Arthurem občas lokli i v ložnici??? :DDDDDD
 
Re: Re: Re: P.S.
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 16:15
Téééda, Slimčo, to je od tebe nečestné a nesportovní :D Jsem zvědavá!!! :D Sakra... :DDDD Pevně věřím, že mi to prozradíš aspoň časem (přidávám hluboký temný pohled alá Severus) :DD
 
Re: Spojená magie
28.Poprvé 2.část
Alice
11. 1. 2011 16:23
Díky za tu otázku :))
Sama ji v příběhu zodpovím až později (až budou jistá tajemství komusi prozrazena :-P), ale myslím, že vůbec neuškodí, když svůj pohled vysvětlím už tady a teď :)
Prolínání magie je dlouhodobý proces, přes Eviteru i přes onen rituál. Takže mi přijde logické, že ani ukončením takového spojení nedojde k nějakému "rozseknutí", nebo jak to definovat. Jejich magie - všech tří - se od rozchodu začne měnit, ano, samozřejmě, ale potrvá opět velmi dlouho, než si Albusova a Severusova, potažmo Harryho, magie budou natolik cizí, jako by k propojení nedošlo.
Kdyby to tak nebylo, museli by takový následek a svým způsobem oslabení Harryho magie zvažovat - nechtěla jsem, aby do Severusova rozhodnutí zasahovala ještě taková věc, válka sama o sobě.
Proč ty velké možnosti jejich spojení Albus nezkoumá... Protože on tuší, téměř ví... Něco, co Severus ani Harry ne :)
 
Re: Re: Re: P.S.
28.Poprvé 2.část
Slimča
11. 1. 2011 16:33
Nečestné a nesportovní??? :-D :-D :-D Ano... Mohla bych ti alespoň prozradit, jestli jsem se dočkala, že? ... :-D

Mimochodem... Říkáš, že Sirius už svou úlohu splnil? Víc z tebe asi nedostanu, že? :-P A díky za odpověď ohledně magie. :-)
 
Re: Re: . . . .
28.Poprvé 2.část
sion
11. 1. 2011 20:56
Osobně doznávám, že já tady lezu tak 10x denně:)
 
Re: Cory :)) - No jo...
28.Poprvé 2.část
Cory
11. 1. 2011 21:11
Když se na to člověk podívá z tvého pohledu... je to děsivé, nechci Siriuse chápat, je mnohem jednodušší ho prostě nesnášet, ale tak jak to bereš ty... musím uznat tvou pravdu. Přesto však i když k němu cítím lítost, stále si myslím, že měl projevit víc pochopení, a pro to, co udělal je jenom minimální omluva... Každopádně už mé city vůči němu nejsou tak vyhrocené... budu o tom ještě přemýšlet ;-)
A na Harryho jsem nepomyslela... ale on má Severuse ne? A ten ho už vysekal z horších trablů, i když je v tom stále ta záležitost, že Harryho mění ve "Válečníka". Nejspíš by i tohle Harryho změnilo, těžko říct jak. Nechám se překvapit ;-)
Ano, ten bubák byl doopravdy strašný. V té verzi z HP3 ani moc nepřipomíná to ztělesnění největšího strachu, nejhorší noční můry a tak podobně, ale tady... příšerné. Hluboce děsivé, opravdu.
A co to ale za tou nadějí? Néé, začínám se bát, to se mi nelíbí O_O =D !.!
Moc se těším na pokračování ;-)
 
Zpívání?
28.Poprvé 2.část
Salazaret
11. 1. 2011 21:17
Hm... Teď jsem z toho opravdu mimo... Zpívat? Kdo? Co? Kdy? Kde?
To budou zpívat oni nebo my z toho jak budeme tak strašně Happy?
Ale aspoň, že už je úúúúterý a zítra už středa... To mám noční takže to uteče jako voda, ale vím scela jistě že po čtvrteční noční nedokážu usnout a dokud si nepřečtu kapitolku budu tady a čekat a čekat... Tak jako každý pátek...
Ještě jednou děkuji...

Tvá Salazaret

PS: Prosím, mohla bych si tvé stránky přidat ke spřáteleným webům na mých stránkách? Byla by to pro mě čest smět tě mít mezi přátely... :) :) :)

http://jen-par-slov.webnode.cz/
 
Re: Ahojky, assez :))
28.Poprvé 2.část
assez
11. 1. 2011 21:43
Ano, uklidnilo (wow, rozdělení dlouhé kapitoly, pro mě to jen nenapadlo?) a potěšilo mě, že se Ti líbí, co jsem napsala k Siriusovi.
Jeho zešílení bylo... kompletní a taky jsem se bála a neměla ho ráda... a to, kam Severuse zatáhl... br!
Ale to sáhnutí za sebe, to shození lahvičky s protijedem, že zůstal, když přiběhl Albus a v neposlední řadě ten zásah budoucí kapitoly, kdy se Severuse ptal, proč to Harrymu neřekl... ne, Sirius není ztracený případ - pro mě.
A vlastně ještě jedna věc. To k přátelství - ono my čtenářky bychom to strašně rády viděly. To chápu jako čtenářka. Jako ta část mě, která píše, chápu onu neslučitelnost. (A kdybych si to převedla na svůj život... ne, prostě ne.) Avšak... přesně jako Ty si dovedu představit, jak silný by byl zážitek, vidět ty dva bojovat po boku pro stejnou věc. Proto jsem docela ráda, že to Sirius jenom dost dobře hrál. Až do konce. A ano, kdyby Severus cítil a myslel jinak, možná by ho byl vážně zabil. A v tom případě by to, ač kruté, bylo naprosto v pořádku. S kmotřencem Siriuse Blacka si přece nikdo nebude zahrávat.
 
prezenčná listina
28.Poprvé 2.část
miona
11. 1. 2011 22:58
ahoj Alice ;ˇ)
ja len toľko, že som tu bola, kapitolu som prečítala, a je fantastická!!!!
ako napokon vždy.
ku kapitole už nemám čo dodať, asi som príliš lenivá.
ale hoci som v prvom komentári spomínala, že je možno aj posledný, lebo strašne nerada píšem bezduché komentáre typu: pekné...
tebe je radosť písať. nielen preto, že odpíšeš, ale...ja neviem....jednoducho by som nemohla prečítať tvoju kapitolu a len tak odísť, bez toho, aby som sa aspoň podpísala.
Za to, že sa zo mňa stáva aktívny, komentujúci čitateľ, za to ĎAKUJEM:)
 
Re: Ahojky, kakine :)))
28.Poprvé 2.část
kakin
11. 1. 2011 23:30
tak uz sem si zvyk, ze Draco tady asi slashovy moc nebude...proto sazim na...zbytek jaksi nevim xD...necham se poddat...ale celkem by se mi libilo sparovani s Ginny
 
Re: Ahojky, Jano :))
28.Poprvé 2.část
Jana
12. 1. 2011 00:08
Alice, to vůbec není vtipné a hlavně hezké psát, že bude hůř... jak hůř? už teď jsem po každé kapitole na šrot. Občas váhám, jestli vůbec číst, protože, mám strach, co na mne zase bafne, když nesoudí Severuse, tráví ho Sirius......z náznaku chápu, že se blíží Voldemort... smarjá, kdo to má vydržet? Jo, chápu, že se to Vodlíkovi donese, ale mohla bys na ně být hodná, že jo?
Ano, dovedu si představit, že tolik let vztahu mezi Severusem a Albusem je díky nesmírné lásce, která mezi nimi byla a hřeje mně u srdce, když si představím, že jejich vztah nekončí házením nádobí a nadávek, tedy v jejich podání spíš metáním kleteb, tak jak končí některé vztahy mezi partnery... ale stejně, bolí mně to i za ně, přestože vím, že Harry Severuse miluje a on jeho taky. Fanatismu se po tvých náznacích bojím ještě víc, máš pravdu, přechod mezi nadšením, zapáleností, zaslepeností a tím co předvádí Sirius je často tak nenápadný, až mrazí. Uff, Bože dej mi sílu to vždy poznat včas. Děkuju za inspiraci a podněty k přemýšlení.
 
Re: Re: Re: Re: P.S.
28.Poprvé 2.část
Alice
12. 1. 2011 17:09
:D Ano, aspoň to bys mohla ;-)
Jj, splnil. Ale jaká to byla, to se dozvíte až v poslední kapitole ;-)
 
Re: Re: Re: . . . .
28.Poprvé 2.část
Alice
12. 1. 2011 17:12
:D Jasný, tím se to vysvětluje :D
 
Cory :))
28.Poprvé 2.část
Alice
12. 1. 2011 17:23
Teď jsi tu napsala jednu ohromnou pravdu - je mnohem jednodušší ho prostě nesnášet :)) A máš pravdu, absolutní pravdu; a v tom to všechno vězí. Pochopit (ve smyslu chápat a snad i odpustit) druhého člověka je jedna z nejtěžších věcí, a někdy se můžeme třeba přetrhnout a stejně to nedokážeme; a někdy se zlobíme tak moc, že se ani o to nebudeme pokoušet :) Protože "nesnášet" je mnohem, mnohem jednodušší. Ale není to o tom, kdo je dobrý a špatný, kdo to zkouší a kdo ne, komu se daří chápat, komu ne... Jak pravil Severus "Každý může dát jen tolik, kolik má". Občas máme jen na to nejjednodušší řešení :) Jsi skvělá, že se Siriuse snažíš pochopit :)) Děkuju ti :))
Ano, bubák v HP3 byl spíš legrace, ale to bylo vcelku v pořádku, tehdy to ještě byla pohádka... :))
To "ale" za nadějí znamená, že Sirius a Severus v Klíči nikdy nebudou přátelé. A světýlko naděje si může blikat sebevíc :D Jinak se neboj - minimálně tenhle pátek ještě bude naprosto bezpečný :))
Díky :))
 
Ano, Salazaret, zpívání :D
28.Poprvé 2.část
Alice
12. 1. 2011 17:37
Budou zpívat v Klíči, leč nic ti nebrání se k nim přidat ;-) Jsem si víc než jistá, že tuhle píseň budete znát všichni (ale pro jistotu na ni vložím i odkaz na youtube ;-) )
A třebaže tento pátek bude velmi úsměvná, až zazní znovu, bude slunce na míle vzdálené...
Děkuji ti, to je od tebe moc milé, že si mě chceš zařadit mezi spřátelené weby :)) Ano, samozřejmě - a hned na tvé stránky juknu ;-)
Asi jsi můj minulý dotaz nepostřehla, ale když ses zmínila, že píšeš, ptala jsem se, zda máš stránky ;-) Jen pro případ, že ne, bylo by mi potěšením zveřejnit tvůj příběh tady :)) Pokud bys o to měla zájem, nabídka stále platí - a to pro každého, samozřejmě. Je mi smutno, že třebaže na zahraničních webech stále příbývají nové a nové příběhy, u nás pomalu HP vyprchává - takže sláva za každého českého autora s chutí tvořit :))
 
Re: Re: Ahojky, assez :))
28.Poprvé 2.část
Alice
12. 1. 2011 17:44
To jsem ráda :-)) Za obojí, za uklidnění i potěšení :))
Ano, přesně - opět se ti povedlo vytáhnout ty zdánlivě zanedbatelné kousky děje, které ve skutečnosti hodně vyjadřovaly o Siriusovi :) Není to zlý ani bezcitný člověk, svým způsbem miluje stejně intenzivně jako Harry, Albus nebo Severus, jen to prožívá a dává najevo jinak.
A opět bravo - naprostá pravda; kdyby totiž Severus chtěl Harrymu ublížit, byla by Siriusova reakce zcela na místě. Ovšem malý zádrhel - co kdyby to Veritasérum dostal o pár týdnů dřív...? Ve chvíli, kdy si myslel, že Harryho vede na smrt a že ho vlastně zrazuje už tím, že mu dovoluje mít ho rád... To by asi nebylo dobré :)) Ona i pravda má spoustu odstínů :))
 
:)
28.Poprvé 2.část
Salazaret
12. 1. 2011 17:53
Jeee, to jsem strašně moc ráda... A opravdu bych mohla vydávat u tebe? Kdyby jsi viděla jakpak se teď usmívám... I když je tma nademnou září slunce...
Ale u mě je horší, že mám rozepsano asi 6 povídek a vždy píšu podle toho v jaké náladě se nacházím.

Budu moc ráda, jestli bych mohla vydávat u tebe, jen si předpíšu nějaké kapitolky dopředu... Ale od doby co čtu tvou povídku mi to jde rychle... Každá další tvá kapitolka mě nakopne a já pak píšu a píšu jako splašená...

Snad se ti mé stránky budou líbit :) :) Zatím jsou v rekonstrukci, v sekci Stmívání mi chybí asi 6 hotových povídek :) :) Ale snažim se...

Ještě jednou moc děkuji a určitě zas někdy ahoj...

Tvá Salazaret

PS: Já tu bývám tak 3x do hodiny :D :D :D
 
Ahojky, miono :))
28.Poprvé 2.část
Alice
12. 1. 2011 18:01
Děkuji ti :)) Nejen za to, že se ti kapitolka líbila, ale i za ten "přerod" v aktivního čtenáře :))) Toho si opravdu cením.
Psaní a nepsaní komentářů, to je téma na ohromnou diskuzi :)) Taky jsem začínala jako "němý" čtenář, nemysli si... :D navíc v angličtině, když máš ještě pocit, že cokoliv napíšeš, je blud a ještě gramaticky špatně... :DD
Rozumím každému, kdo se ke komentáři nikdy neodhodlá. Ono to je trochu nejistota, dát najevo nějaký (jakýkoliv) svůj názor najevo - nikdy netušíš, jakou to přinese odezvu :)) Pak je tu takový ten pocit, že je v komentech nutné probrat vše detailně, vyjádřit hodně a na to se každý necítí. A další, hodně smutný aspekt - v českých vodách bohužel není pravidlem dát komentujícímu čtenáři zpětnou vazbu, takže je srozumitelné, když se ztratí chuť se o komenty a "duševní striptýz" vůbec pokoušet.
Z pozice autora vím, že velmi potěší i prostinké Děkuji, líbilo se mi to :)) Slohové práce nejsou nutnost :)) I když ano, samozřejmě, ty také potěší a hodně :D Ale není na ně čas, síla ani myšlenky pokaždé; samo komentování je poměrně náročná záležitost :))
Takže "čárka v prezenční listine" je absolutně fajn :D
Děkuji ti, miono :))
 
Re: Re: Ahojky, kakine :)))
28.Poprvé 2.část
Alice
12. 1. 2011 18:03
Uf :D Jsem moc ráda, že ti i "neslashový" Draco může vyhovovat :))) A pokud by se ti líbilo spárování s Ginny, tak možná opravdu nebudeš zklamaný (ale Ginny to nebude :D)
 
Jano :))
28.Poprvé 2.část
Alice
12. 1. 2011 18:23
:D No, možná to není ani vtipné, ani hezké, ale je to upřímné ;-) Někdy mám pocit, že od jisté kapitoly je už každá další jen duševní masakr, aspoň pro mě při jejím psaní :)) Jedinou útěchu, kterou můžu nabídnout, je to, že bude stoupat i intenzita těch krásných složek příběhu :)
Hodná budu. Fakt. Místy ... :)))
Ano, přesně, je to hrozně vzácné, když skončí partnerský vztah "jen" přechodem do hlubokého přátelství - ale u takových dvou velkých mužů by to snad ani jinak nešlo :))
Co se týče fanatismu, tady rozhodně vede Voldemort :))) Sirius je proti němu beránek :))))
Díky, Jano :))
 
Re: :)
28.Poprvé 2.část
Alice
12. 1. 2011 19:13
Skvělé :)) Tak platí :)) Budu moc ráda, když se tu objeví další příběh :))
Takže jakmile budeš mít pocit, že máš dost kapitolek, abys byla v předstihu, stačí napsat a můžeme to spustit ;-)
Měj se zatím pěkně a ať tě múza provází :))
 
Re: Re: :)
28.Poprvé 2.část
Salazaret
12. 1. 2011 19:19
Ještě jednou moc děkuji.
Momentálně kutím jednorázovku, ale bude už od prvního začátku dost drsná. Když tak ti ji potom můžu poslat na mail a sama se rozhodneš jestli se do tohohle prostředí nádherného klíče hodí...
Jednou se mi tahle moje krátká povídka zdála... Tedy spýš její konec a tak jsem si řekla, že je načase ji sepsat. Jedem z mých prvních Sad-Endů...
Tak jáá letím na dopsání a ještě jednou moc a moc děkuji...
Salazaret
 
Re: Re: Re: :)
28.Poprvé 2.část
Alice
12. 1. 2011 19:26
Žádné "výběrové řízení" nikdy dělat nehodlám :))) Jediné, co by bylo asi fajn, je použít námět z HP. A když to ještě bude slash (ale ani na tom nemám v úmyslu trvat, to je jen čistě má záliba ;-)), bude to dokonalé :))
Takže piš, pošli, zveřejníme :)) Už se těším :))
 
Re: Re: Re: Ahojky, assez :))
28.Poprvé 2.část
assez
12. 1. 2011 19:40
Tý jo… skoro si připadám jako chytrá holka. :D (Potěšení na druhou.)
Ve skutečnosti se mi je „podařilo vytáhnout“ proto, jak úchvatný důraz na ně autorka dala.
Hmmm… kupodivu umím v „nesnáším Siriuse za…“ zahrnout i to „není zlý ani bezcitný člověk“. Což mi občas nezabrání prohlásit, že ho nesnáším. Ale teď a tady ho mám ráda, ne že se o něj jen zajímám, jako tomu bylo doposud. (Ale popravdě řečeno… možná by mě zajímaly i interakce Severuse a slona; prostě dobrá povídka s dobrým párem vedená dobrou rukou.)
Skoro mu držím palce, aby mu za to všechno Harry odpustil. Zas si ale říkám, že po této kapitole se nemusím bát, že by Harryho nezastavil Severus. Tudíž zbývají podružnější obavy jako smrt hlavních hrdinů… Proč_do_háje_nechce_Severus_Elysejský_klíč?! Co až se Harry dozví o Brumbálovi? Kde je ta půl kapitolová romance? Co Harryho přátelé? Co Voldemort? Co Draco vs. Lucius…? Prostě taková ta běžná témata a válka zuřící za okny.
Zádrhel? Mmm… tak to tu máme dva, protože pokud vím, na smrt ho vede i nyní, dovoluje mu mít ho rád stále a stále… já nevím… je tohle TA láska? Protože Severus není ještě „na střeše“, že? Takže ho dál zrazuje? Minimálně už není Albusovi nevěrný, za což jsem Ti neskonale vděčná, to jen na okraj. Ale ok, odpovím na otázku „co kdyby“. Kdyby mu dal Sirius Veritasérum tehdy, pravděpodobně by byla situace obtížnější. (A Sirius by se nestyděl za to, co udělal, a Severusovi by nadále nevěřil…) Jedno se ovšem od té doby nezměnilo. Severusova věrnost. Byl by Harryho zabil pro jeho dobro. Naivně pak věřím, že by byl tak zničený, že by pro něj Siriusův zásah znamenal vysvobození. Stejně jako pro Harryho smrt (podmíněno že jedině tehdy by mu sáhl na život; i když věřím, že ho Harry občas může iritovat i tak, že na zabití jednoho Nebelvíra pomyslí – nebo spíš ne, po prázdninových zážitcích a válkou za vzpomínanými okny Bradavic). Což je důvod, proč by to Severus udělal. A bylo by to těžké. A byla by to spousta věcí. A útěcha by byla malá. „Jen aby netrpěl.“ Ale… pořád by to nebylo nic proti ničemu, Severus by byl stále věrný a udělal by to, co mohl, co musel udělat – a Siriuse vážně stranou. (Dává to nějaký smysl?)
 
Re: Re: Re: Re: :)
28.Poprvé 2.část
Salazaret
12. 1. 2011 19:42
U mě je to vždy slash... I když ta jednorázovka ho má jen v náznaku. Ale i tak... Baví mě to a prostě páry HP/SS a HP/DM patří k sobě...
Tak tedy jak to dokončím pošlu, ale nevím kdy... Asi o víkendu. To bude už i s opravou...
Děkuji moc moc a zatím pápík...

Letím na noční do práce... Takže toho už moc dnes nestihnu...

Pápík Salalazaret ;D
 
Re: Kde teď je Alice :-D
28.Poprvé 2.část
assez
12. 1. 2011 19:43
Že by že jsme chytré čtenářky? :D
 
Z posledních sil...
28.Poprvé 2.část
Popoles
12. 1. 2011 23:06
Milá Alice,
strašně se stydím, ale poslední dobou přímo padám na hu... ústa, takže se zmohu jen na slabý odvar kometáře.
Albus a jeho nesobecké odevzdání Seva do Harryho rukou... krásné, dojemné a řekla bych Albusovské. Vrácení zástav jejich slibu mi vyrobilo v krku pořádný knedlík.
A návrat Seva k Harrymu....áááách. Ta etuda v posteli, když zapomněli na Lily, byla žhavá jako Sahara. Docela jsi mne překvapila, že Sev tu působil úplně jako puberťák, kterým cloumají hormony, když vypustil rtuť.
To jeho "nepatrně" otázku Harryho, jestli ho chce, mi vypustilo kyslík z plic...Lilyina reakce mne odbourala, stejně, jako když přerušila jejich něžné zírání ráno.
Oběd s Albusem a vysvětlení jeho intrik... no jasně, hérečka jedna :-)), ale být přihlížejícím, sežeru mu tu jeho šarádu alá nic pro Sevaruse neudělám i s navijákem. :-))
Harryho majetnické pudy se nezapřou a zajímalo by mne, jestli to ještě budou řešit :-))
Sirius... ach jo, idiot jeden tvrdohlavej. Na jednu stranu ho chápu, ale jak řekla Jana, jeho fanatismus okořeněný opičí láskou k Harrymu - typu jen já vím, co je pro tebe nejlepší a udělám to posvém, bez ohledu na to, co ti to způsobí... to je už vážně moc.
Hermionino přijetí a reakce byla velmi milá a Ron docela překvapil. Jeho reakce byla vzhledem k jeho povaze více než vztřícná - ačkoli u toho chudák musel žvýkat polštář.:-DDD
Draco - prý Nebelvíři jsou děsiví :-)))
No a scéna ve sprše a sálu vědomí. Těšila jsem se, že někdy v sálu vědomí popíšeš jejich vášnivý polibek, ale že to vezmeš takovým hopem :-))) - tedy rozhodně si nestěžuji! :D
A zase Draco... chudák, jednou ho Harry připraví o nervy :-))
Veverka... já patřila k těm, kdo smíchy skonali...několikrát! :-DD
No a dostáváme se k Siriovi a následkům jeho nenávisti a zaslepenosti. Vážně jsi mne vyděsila, když shodil tu lahvičku.
Jsem zvědavá, jestli tohle bude mít nějaké následky.

Nějak nevím, co říci na závěr... každou kapitolu čtu x krát a stejně mne nakonec zanechá v nepoužitelném stavu rozbouřených emocí a bušícího srdce.
Děkuji Alice, že mi tak vytrvale trénuješ a dopuješ kardiovaskulární systém :-)))
 
Re: Re: Re: Ahojky, kakine :)))
28.Poprvé 2.část
kakin
13. 1. 2011 08:47
takze to sem vazne zvedavej
 
walentine.blog.cz
28.Poprvé 2.část
Walentine
13. 1. 2011 14:12
Už zítra, zítraaa!!!
*tváří se jako nadšená puberťačka* : D
 
Re: Re: Re: Re: Ahojky, kakine :)))
28.Poprvé 2.část
Kanaeto-sama
13. 1. 2011 15:19
Ze by Goyle?

To zacina taky na "G".

Ale to je slash mno xD
 
Re: Re: Re: Re: Re: Ahojky, kakine :)))
28.Poprvé 2.část
Salazaret
13. 1. 2011 16:10
Mě by se třeba k Dracovi strašně líbila Lenka... Nemůžu si pomoct, ale pokud jde o to, že bude s holkou... Ano Lenka je pro něj prostě dokonalá, aspoň podle mě :D:D:D
Jsem zvědavá, kdo to nakonec bude :D :D
 
Walentine :))
28.Poprvé 2.část
Alice
13. 1. 2011 16:12
Díky, jsi moc milá :)))
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahojky, kakine :)))
28.Poprvé 2.část
Alice
13. 1. 2011 16:13
:D Ginny. Goyle. Lenka.
Mlčím jako hrob :DDD
 
:)
28.Poprvé 2.část
Salazaret
13. 1. 2011 16:17
Já už taky počítám minuty... Ale nejhroší je, že si to budu moct přečíst až po tom co se vzbudím po nočníííí... Ach jo... Ale na sto procent vím, že se v deset vzbudím a budu kašlat na nedostatek spánku a budu tady na stránkách jako na koni!

No a když už jsem tady... Měla jsem osm hodin čas na přemýšlení, když jsem byla v práci.
A řeknu ti, Alice. Tolik teorii, kterých jsem vymyslela... Kdyby někdo uměl Nitrozpit, asi by se ze mě zbláznil...

Ale jedna malá věc mi vrtá hlavou... Četla jsem tady, že Sírius už udělal, to co měl. A když jsem si (zase) pročítala tuhle kapitolu, něco mi došlo.
To co se stalo s Harrym... Nevím jak to přesně napsat, aby to vyznělo správně, ale prostě...
To co udělal mladý Potter mě docela dost nadchlo a nejhorší na tom je, že jsem si to uvědomila až posléze...
Černý plášť... Stříbrem lemovaný... Zpomalený pohyb... Až moc mi to připomíná jeho blízkou minulost... Konečně se vzchopil a dokáže tu svou energii využít ve svůj vlastní prspěch bez toho, aby se klepal jako ratlík...

Tedy nevím jestli jsem si to uvědomila správně... Ale snad ano... I když...

Sakryš já se tak těším na zítra! A to mě v práci čeká 12 dortů a kdoví co ještě! To budu celou dobu jen a jen u klíče... Asi se zblázním... Ať už je zítra...

Zatím ahoj

Tvá Salazaret
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahojky, kakine :)))
28.Poprvé 2.část
Salazaret
13. 1. 2011 16:20
Hm... A co tak nesměle aspoň trošku prozradit, kdy se to asi dozvíme?
Jsem jak na jehlách... :D
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahojky, kakine :)))
28.Poprvé 2.část
Alice
13. 1. 2011 16:50
Dracovu volbu se dozvíte zítra ;-)
 
Salazaret :))
28.Poprvé 2.část
Alice
13. 1. 2011 16:56
To, co bylo Siriusovou úlohou, proběhlo už velmi, velmi dávno ;-)
Ale jinak ano, to s Harrym jsi pochopila naprosto správně - nevědomky použil to, co pro něj Severus připravil kdysi, jako divadlo pro mudlu, až na to, že dnes už to pro něj znamená touhu se bránit, sílu to udělat, jistotu, že to dokáže. Ty asociace a hry podvědomí... :)) Ale Harry je mocný kouzelník, měla jsem jakousi potřebu dát jeho hněvu ten "správný kabát" :))
Takže to ty sytíš potřebu světa po sladkých neřestech? :D Ať se ti s dorty daří :))
 
Ahojky, Popoles :))
28.Poprvé 2.část
Alice
13. 1. 2011 17:24
Je mi líto, že i tvůj začátek roku je tak vyčerpávající. Přeju ti, ať se to přežene co nejdřív a život se zase trochu zklidní :))
S komentáři se netrap. Řekla jsem to tu už mnohokrát - a zopakuji to klidně každému ještě stokrát :)) Každé vaše slovo mě vždy potěší a každé z nich je odměnou - ale ne povinností ;-) Pokud není čas, síla, myšlenky, nic se nestane, když se neozveš, nebo tu třeba jen zanecháš zprávičku Byla jsem tu, Popoles (Fantomas neměl čas) :D
Děkuji, že se ti jejich rozchod líbil. Přála jsem si ho napsat tak, aby vyjádřil velikost, vznešenost jich obou a jejich vztahu, a přitom se vyhnout "velkým" slovům, které někdy nejsou na místě a spíš škodí - i z toho důvodu se nejednalo o žádný velký magický rituál, ale o prosté vrácení zástav (jak jsi moc pěkně pojmenovala) :))
Severusovy hormony... :D myslela jsem si, že tak nějak by asi měl reagovat člověk, roky držený v okovech citového (a fyzického) vakua, když ho zahltí touha a úžas, že je naprosto opětovaná... :)) Ale jak už tu bylo někde řečeno, nebyla ještě správná chvíle, takže Lily - záškodnice "zachránila" situaci :D
Sirius. Tvrdohlavost, zaslepenost, láska - je toho v něm tolik a tolik toho má za sebou, že se vlastně sama divím, že ještě není úplně šílený :))
Hermiona s Ronem jsou přátelé, dobří přátelé :)) Dostali hodně prostoru u JKR, já je tu držím stranou, ale vzácnost a sílu jejich vztahu ráda občas připomenu :))
Díky za "veverku" :D vždycky mám nesmírnou radost, když se mi podaří rozesmát :D
A opět Sirius - ano, samozřejmě, bude to mít "následky", "dohru"... :))
Děkuji ti, Popoles :)) Moc děkuji za všechny ty emoce, které mně a příběhu věnuješ :))
 
Re: Re: Re: Re: Ahojky, assez :))
28.Poprvé 2.část
Alice
13. 1. 2011 17:44
:)) Chytrá, určitě :)) A pozorná čtenářka, rozhodně :)) Těší mě - a moc - když můžeš vidět příběh z různých úhlů, dumat nad ním a zkoumat. Třebaže se nemusíme dostat ke stejnému závěru - ale to nakonec ani není nutné :)))
Interakce Severuse a slona :D Ano, jak říkáš, podáno dobrou rukou by i taková věc mohla být zatraceně zajímavá :D
A zvláštní... opět jsi dokázala vyjmenovat vše ( v podružných obavách), co se na nás blíží, tím, že vstupujeme do záverečných kapitol se konečně začnou otázky zodpovídat a tajemství odhalovat, Draco se s Luciusem setká, Voldemort je vždy nablízku (;-)), Severus a Elysejský klíč bude zvolna v průběhu kapitol vysvětlován, půlkapitolová romance je též už v dohledu a Smrt bude spravedlivě hodovat na obou stranách :)
Děkuji - také bych si nedokázala představit, že by Severus byl Albusovi nevěrný, zcela vědomě a opakovaně :))
Vlastně máš pravdu. Na smrt ho vede stále. Jen to asi nejspíš už vnímá trochu jinak, díky Harryho zesílení Severus začíná věřit, že i vítězstvím na Voldemortem by Harry svou čistotu neztratil naprosto - a pokud ano, stejně pro něj zůstane "tím dokonalým". A má naději, že i Harry by to snad ustál...
Ta úvaha, co by se stalo, kdyby dal Sirius Severusovi Veritasérum o pár kapitol dřív - hodně s tebou souhlasím (a ano, dává mi to smysl :D). Vlastně až tvůj příspěvek mě přiměl nad tím přemýšlet. Děj by se nejspíš odvíjel dál trochu jiným směrem... Ale je to jen zamyšlení nad jedním z miliónů "kdyby", které se naštěstí nestalo :))
Díky, assez, že mě nutíš nad příběhem přemýšlet a ukazuješ mi i jiné úhly :))
 
Re: Re: Re: Re: Re: Ahojky, assez :))
28.Poprvé 2.část
assez
13. 1. 2011 18:21
S tím souhlasím – že se nemusíme dostat ke stejným závěrům, a že to ani není nutné.
(Spílá si.) Proč mě nenapadla interakce Severuse a veverky?! (Pozdě bycha…)
Em, úplně vše jsem snad taky nevyjmenovala. To já jen tak. I když mě Draco vs. Lucius těší, doufám, že u toho budou i Harry a Severus. Když diváci jsou při hádkách tak zajímaví!
„…Smrt bude spravedlivě hodovat na obou stranách“ – muhaha. To mě sice nenapadlo… ale jo! Těším se.
Mmm, teď máš pravdu Ty. Nějak jsem se na to zapomněla dívat z úhlu Severuse, který prostě neměl tu jistotu jako my, že se Harrymu síly vrátí. O to nejde. Harry… on nezůstává „tím dokonalým“, on jím prostě je. (Věc, která tolik čtenářek irituje.) A kupodivu to není v těch nadpozemských silách, které mu autorky připisují. (Dobře, občas připisují.) Mnohdy je to zkrátka v jeho povaze, v rozhodnutích, která učiní, v těch, která by nikdy neučinil, a v lítosti nad rozhodnutími, které učinit musel. (Mimochodem kdyby neustál, neslíbil mu snad, že ho naučí žít s tím? :))
No, spíš si myslím, že by se dál odvíjela jiná dějová linie příběhu. Možná by příběh samotný zůstal nepoznamenán. Přece jen – Sirius není hlavní aktér.
:) Nemohu popřít, že se nyní daleko víc těším na to Severusovo: „Protože poprvé to chci říct jemu.“
Já dík, Alice, takový příběh jsme tu už dlouho potřebovali. :)
 
"Klíč je jako dobré víno a sýr...
28.Poprvé 2.část
Jana
13. 1. 2011 22:30
.... s přibývajícím časem je lepší a lepší..."
ano, Alice, teď jsem si to uvědomila, jsi první kdo mne "donutil" teda spíš naučil, vychutnat si další díl jako dobrý sýr a nebo víno. Jsem požitkář, takže si vychutnávám a ráda si počkám na 3 roky vyzrálý gryére, dobře vychlazené víno a další dobroty. A stejně tak už dnes vím, že zítra si přečtu Klíč až doma, v klidu...prostě ho nebudu hltat o obědové pauze a trnout, který kolega bude rušit...Takový skvost jako je tvoje povídka si to zaslouží. Mno, a čistě pragmaticky... předpokládám, že budu zase na prach, takže je lepší, když se budu seškrabávat doma a ne v kanceláři plné kolegů:-))) ale těším se na to, vážně jo a možná si otevřu i víno. Jo, jsi geniální, tvoje povídka je opravdu první četba, kterou neshltnu na jeden zátah. Ono, taky co mi zbývá, když je to na pokračování, že? Ale s tebou objevuju nový aspekt mé knihomolné závislosti. Jsem závislák ve finálním stádiu, v zoufalství hltám i telefonní seznam, když dotahnu dobrou knížku z knihovny, čtu ji do rána a ejhle...teď se těším a plánuju si, jak si užiju další kapitolu. Mno, to jsou věci:-)))
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahojky, kakine :)))
28.Poprvé 2.část
Baruška
14. 1. 2011 00:28
já typuju charlieho nebo neva.
 
Re: Ahojky, ssali :))
28.Poprvé 2.část
ssali
14. 1. 2011 18:36
Dekuji za odpoved Alice a za logicke vysvetleni tech osloveni. A taky moc diky za novou kapitolu, kterou jsi dnes pridala. Harry na tripu byl popsan dokonale, byla jsem tam totalne s nim! :) Scena s Let The Sunshine mnou pohnula k slzam, boze jak ja miluju The Hair a tuhle pisen obzvlast. Jsem si jista ze prijde cas kdy i Tve okoli bude umet ocenit jaka jsi, protoze to co tady dokazes s lidmi.... no takoveto komentare jsem u zadne jine povidky nevidela, to mi ver.
....a Taru opravdu vynechame, bez debat ;)
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahojky, assez :))
28.Poprvé 2.část
Alice
14. 1. 2011 19:42
:D Interakce Severuse a veverky (mnoho veverek v jedné místnosti) svým způsobem již proběhla :D :D
Uznávám, divácí u hádek a vypjatých scén JSOU zajímaví :)) Ale dovolím si to jen někdy (alá Sirius a výbuch v nebelvírské věži ;-)) Jinak to mám radši soukromí ;-))
To máš pravdu, taky jsem to postřehla, kolik autorek (a čtenářek) nemají Harryho "rády" už proto, že je takový. Je pravda, že je občas až nepřirozeně čistý :)) Ale... umí to být osvěžující, falešných lidí je všude dost, proč je tahat do snů, když si můžu vybrat :)))
Já děkuji, assez :))
 
Jano :)))
28.Poprvé 2.část
Alice
14. 1. 2011 19:48
Jsi tak milá, děkuji :)))
Moc doufám, že ti dnešní kapitolka přijde dostatečně vyzrálá a správně vychlazená :)))
Ale mám to tak stejné, když mě knížka chytí, jsem schopná u ní sedět do rána a prostě ji dočíst, kdyby nevím co... :))
Díky :)))
 
Ahojky, ssali :))
28.Poprvé 2.část
Alice
14. 1. 2011 22:53
Není zač :)) Ono to střídání křestních jmen a příjmení může být matoucí :))
Harry na tripu :DDDDD Nádherně řečeno :D Díky, moc mě těší, že sis to mohla prožít s ním :))
A mnohokrát, mnohokrát děkuju, že se ti líbila scéna s Let the sunshine ! :)))) Hair vždycky budou moje srdeční záležitost, měla jsem trochu obavy, jak tohle propojení přijmete - a jsem opravdu nadšená z tak kladné odezvy :)))
Komentáře a ta skvělá atmosféra tady je přeci záležitostí nás všech ;-) Myslím si, že mám až neuvěřitelné štěstí, kolik báječných lidiček se tu sešlo :))
Děkuji ti, ssali :))
 
Re: Re: ad veverky
28.Poprvé 2.část
Elza
17. 1. 2011 19:40
Takže Lektvar spěchu je malým domácím přítelem pro zaměstnanou matku. *:DD Že to Snape neřek'!
---
Harry se Severuse na oslovování zřejmě zeptal i proto, že Severusovi - minimálně v duchu - chvílemi křestním jménem říkal a už mu to asi bylo trochu blbé, ne? *;-) Myslím to střídání. A na plné tykání se necítí... Přeci ho nemůže nabídnout mladší staršímu, Harry je nakonec celkem dobře vychovaný mladík. ;*-)
 
Re: Re: Re: ad veverky
28.Poprvé 2.část
Alice
20. 1. 2011 20:42
Já bych takový Lektvar spěchu občas určitě uvítala :D
Ano, Harry - díky Lilyině neustále intervenci ;-) - začal o Severusovi mluvit jako o "Severusovi" a líbí se mu to. Takže by to rád převedl do "reálu" i v komunikaci s ním - ale jak jsi řekla, netroufá si. Ještě se na to necítí - což byl také důvod, proč byla Severusova odpověď taková, jaká byla :))
 
zabít Blacka - petice :)
28.Poprvé 2.část
Martina
21. 1. 2011 05:35
:-D ještě že ( jako v HP6 ) Harry neprobíral, jak krásnou má Severus pleť :-D
Pěkná, moc vkusná vesta :-D

Ron je z přísně puritánské rodiny , že mu to až tak vadí ?

Jako veverky ... :-D Nebo jako králíci ? :-D

Co mám dělat, když nenávidím Blacka a ty ještě napíšeš tuhle ohavnou mučící estrádu ?
Šprtnout ho za závoj by bylo asi to nejmenší co bych mu udělala já...
Chudák Severus :(
Ale jedno to ukončilo. Siriusovo nepokrytecké nepřátelství vůči Severusovi. Nebo ho teď bude nenávidět ještě víc ale už jen ve skrytu své černé duše...
Vůbec se Severusovi nedivím, že po tom, co chudák přetrpěl , neměl chuť si s nima hrát. Ale z toho okamžiku klidu a štěstí se zase obnovil...
 
Ahojky, Martino :))
28.Poprvé 2.část
Alice
22. 1. 2011 00:03
Kdepak, Ron určitě není z puritánské rodiny :D Jen těžko zpracovává informaci, že Harry miluje někoho, koho společně tolik let nenáviděli a pomlouvali :))
Siurius a Severus - jejich nepřátelství trvá roky. A během nich se mezi nimi stala spousta hodně zlých věcí, tohle byla prostě jen další. Take, něco malinko to změnilo - Sirius si poprvé prožil strach, že by ho málem zabil - ale nic moc bych si od toho neslibovala... :)
Nejde o to, co si přetrpěl - Severus si spíš díky Siriusovi uvědomil, pocítil naplno, co pro něj Harry znamená. Velká spousta emocí. A být v takovém stavu právě vedle Harryho, dívat se, jak se směje... Prostě mi to na něj přišlo moc; proto s nimi hrát nešel :))
Děkuju :))
 
Ach
28.Poprvé 2.část
canga
22. 3. 2011 23:43
ty jo tak krásnej příběh.... akorát bych nejraději neměnila vztah Harry(syn)-SS(otec) a pořád pořád pořád pořád pořád pořád doufám, že se Harry naakonec odtrhne a vznikne nám HP/DM:-) prosím ukamenovat rychle:-)